برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌هفتمین مسابقات سراسری قرآن در کرمان

حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از آغاز مرحله شهرستانی چهل‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در کرمان خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات شامل رشته‌های آوایی است و از ۳۱ تیرماه تا پنجم مردادماه امسال در شش […]


حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از آغاز مرحله شهرستانی چهل‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در کرمان خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات شامل رشته‌های آوایی است و از ۳۱ تیرماه تا پنجم مردادماه امسال در شش منطقه از استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله یک‌هزار و ۲۵۰ نفر در رشته‌های معارفی و آوایی به رقابت می‌پردازند، افزود: آزمون رشته‌های معارفی به‌صورت کتبی همزمان با سراسر کشور ۱۱ مردادماه برگزار می‌شود. رشته‌های آوایی نیز شامل حفظ(۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل)، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی است.

یعقوبی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به‌عنوان یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت برگزار می‌شود، اظهار کرد: نفرات برتر مرحله شهرستانی به ‌مرحله استانی که نیمه دوم شهریورماه در شهر کرمان برگزار می‌شود، راه‌ می‌یابند. 

یادآور می‌شود، براساس جدول زمان‌بندی، مرحله شهرستانی چهل‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌های آوایی ۳۱ تیرماه به میزبانی انار، اول مردادماه به میزبانی جیرفت، دوم مردادماه به میزبانی سیرجان، سوم همین ماه به میزبانی بم، چهارم مرداد به میزبانی کرمان و پنجم نیز به میزبانی زرند برگزار می‌شود.

انتهای پیام


برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌هفتمین مسابقات سراسری قرآن در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌هفتمین مسابقات سراسری قرآن در کرمان