برگزاری مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمان

حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از برگزاری بخش آوایی مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در کرمان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات روز یکشنبه، ۱۱ شهریورماه در دو بخش بانوان و آقایان در شهر کرمان […]


حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از برگزاری بخش آوایی مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در کرمان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات روز یکشنبه، ۱۱ شهریورماه در دو بخش بانوان و آقایان در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۶۸ آقا و ۶۳ بانو به مرحله استانی راه یافتند که به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر در مرحله مقدماتی کشوری حضور می‌یابند. همچنین نفرات اول تا سوم هر رشته نیز تجلیل می‌شوند و اختتامیه این دوره از مسابقات همزمان با هفته وقف برگزار می‌شود.

یعقوبی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی بخش معارفی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآنی در کرمان، اظهار کرد: در مجموع ۲۴۰ نفر در این بخش از مسابقات شرکت کردند که ۷۳ نفر به مرحله استانی راه یافتند و مرحله استانی رشته‌های معارفی همزمان با سراسر کشور پنجم مهرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام


برگزاری مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزاری مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمان