برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمان

به‌ گزارش نذیر کرمان از کرمان، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین امروز، چهارم شهریورماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده و عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) که توفیق شرکت پیاده‌روی اربعین را نداشتند در این مراسم شرکت کرده‌اند. در شهر کرمان این مراسم ساعت ۶:۰۰ از محل شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و تا […]


به‌ گزارش نذیر کرمان از کرمان، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین امروز، چهارم شهریورماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده و عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) که توفیق شرکت پیاده‌روی اربعین را نداشتند در این مراسم شرکت کرده‌اند. در شهر کرمان این مراسم ساعت ۶:۰۰ از محل شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و تا شهر جوپار ادامه دارد.

مواکب مختلف در طول مسیر برپا شده و از اقشار مختلف مردم پذیرایی می‌کنند. نیروهای امدادی، اورژانس و آتش‌نشانی نیز برای تأمین ایمنی راهپیمایان در مسیر حضور دارند و به گفته محمد صابری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان در راستای ارائه تسهیلات و خدمات فوریت‌های پزشکی به شرکت‌کنندگان در این مراسم، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۷ دستگاه آمبولانس در مسیر پیاده‌روی کرمان به جوپار و همچنین شهر جوپار مستقر شده‌اند. 

طبق اعلام پلیس، به‌منظور برگزاری بهتر مراسم مسیر کرمان – جوپار و ماهان – جوپار از ورودی میدان ساعت مسدود است و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین محور هفت‌باغ و کرمان – ماهان استفاده کنند.

انتهای پیام


برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمان