برگزاری مراسم محوری بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم محوری بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان خبر داد. – اخبار استانها – حسین انجم‌شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، سیدمقاومت و دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: صهیونیست‌ها به دنبال جبران شکست ناشی […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم محوری بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان خبر داد.

– اخبار استانها –

حسین انجم‌شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، سیدمقاومت و دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: صهیونیست‌ها به دنبال جبران شکست ناشی از طوفان الاقصی هستند و با وجود همه جنایاتی که یک سال گذشته بر مردم مظلوم غزه به اهداف خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل اسرائیل حملات خود را به جنوب لبنان و حزب الله مقاوم گسترش داده، افزود: در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمله به لبنان، اجتماع بزرگ مردمی فردا چهارشنبه یازدهم مهرماه در سراسر شهرهای استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مراسم محوری بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در محوطه مصلی بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

انجم‌شعاع، افزود: این مراسم باشکوه با اجرای برنامه‌های متنوع و در حمایت از حزب‌الله و بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر شهدای مقاومت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار کرمان فردا صبح با حضور پرشور و باشکوه خودشان از جبهه مقاومت اسلامی حمایت کرده، انزجار خود از اقدامات ددمنشانه، جنایتکارانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان داده و بر تداوم راه شهدا تاکید می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با دعوت از همه مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور کرمان برای حضور در این اجتماع بزرگ، بیان کرد: مردم ما با حضور خودشان مقدمات نابودی اسرائیل را فراهم کرده و جبهه مقاومت را دلگرم‌تر می‌کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/




برگزاری مراسم محوری بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در کرمان

منبع: تسنــیم
? برگزاری مراسم محوری بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در کرمان