برگزاری طرح «طلیعه تمدن»

مسئول هسته بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان از برگزاری طرح «طلیعه تمدن» بسیج دانشجویی کشور به میزبانی کرمان خبر داد. به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرحسین مطهری با اشاره به برگزاری طرح طلیعه تمدن به همت بسیج دانشجویی کشور در کرمان و با بیان اینکه این طرح چهار سال است که در حال برگزاری است، […]


مسئول هسته بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان از برگزاری طرح «طلیعه تمدن» بسیج دانشجویی کشور به میزبانی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرحسین مطهری با اشاره به برگزاری طرح طلیعه تمدن به همت بسیج دانشجویی کشور در کرمان و با بیان اینکه این طرح چهار سال است که در حال برگزاری است، گفت: طرح طلیعه تمدن در بازه زمانی سی‌ام تیرماه لغایت دوم مردادماه در شهر کرمان برگزار شده است.

مسئول هسته بین‌الملل سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: این طرح به‌صورت کشوری و با حضور ۱۰۰ دانشجو مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار شده است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی علاقه‌مندان و دانشجویان به عرصه بین‌الملل و توانمندسازی آنان در این حوزه است که این برنامه با اساتید مطرح کشوری و چهار برنامه آموزشی و فرهنگی برگزار می‌شود.

مطهری خاطرنشان کرد: امیدواریم در پایان این دوره افراد بتوانند در هسته‌های بین‌الملل استان‌های خود عضو و فعالیت کنند تا بتوانیم به‌سمت تمدن نوین اسلامی پیش برویم.


برگزاری طرح «طلیعه تمدن»

منبع: خــبرگزاری بســیج
? برگزاری طرح «طلیعه تمدن»