برگزاری سمینار آموزشی برندسازی با محوریت گردشگری ورزشی

هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با همکاری موسسه مردم نهاد سلامت کارمانیا و موسسه مردم نهاد میراث فرهنگی شیوشگان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش سمینار آموزشی بازاریابی و برندسازی با محوریت گردشگری ورزشی در سالن اجتماعات شهرداری مرکزی کرمان برگزار کرد. به گزارش نذیر کرمان؛ حمید شیردل دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان […]


هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با همکاری موسسه مردم نهاد سلامت کارمانیا و موسسه مردم نهاد میراث فرهنگی شیوشگان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش سمینار آموزشی بازاریابی و برندسازی با محوریت گردشگری ورزشی در سالن اجتماعات شهرداری مرکزی کرمان برگزار کرد.

به گزارش نذیر کرمان؛ حمید شیردل دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان در این همایش حوزه ورزش را بستر مناسبی برای کارآفرینی و اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: اجرای بازی‌ها و مسابقات ورزشی ظرفیتی بس عظیم و ارزشمند برای پویایی و جذب گردشگر در رویداد‌های گردشگری می‌باشد.
او افزود: رشته‌های زیر مجموعه هیات ورزش‌های همگانی را جذاب، مهیج، ساده، ارزان هستند که ویژگی‌های رشته‌های ورزشی فریزبی، یوگا، بازی‌های کودکانه، بازی‌های محلی، بازی‌های فکری، لیوان چینی، استراگوس و مهارت‌های چالشی و … ظرفیت بالایی برای حوزه گردشگری دارند که می‌توان خدمات گردشگری را به توریسم افزایش داد و جذب بهتر و بیشتری برای گردشگری ورزشی انجام می‌شود.
دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از تمایل مردم دنیا به رشته‌های ورزشی که در طبیعت اجرا می‌شوند، خبر داد و گفت: رشته‌های موج سواری، صخره نوردی و سنگنوردی، ماراتن‌های دوومیدانی، دوچرخه سواری، اتومبیل رانی و موتور سواری و … نشان می‌دهد علاقمندان دوست دارند در طبیعت و دور از فضای شهری به رشته ورزشی مورد علاقه خود بپردازند که نقش ظرفیت حوزه گردشگری ورزشی بیش از پیش نمایان می‌شود.
انتهای پیام


برگزاری سمینار آموزشی برندسازی با محوریت گردشگری ورزشی

منبع: بــرنا
? برگزاری سمینار آموزشی برندسازی با محوریت گردشگری ورزشی