برگزاری رینوتکس ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام

به گزارش نذیر کرمان در آذربایجان شرقی، رضا کریملو در جمع خبرنگاران گفت:در طول چندین ماه گذشته فرصت سوزی بسیاری انجام گرفته است که با وجود شرایط موجود احتمال برگزاری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۴بسیار ضعیف است. وی از رینوتکس به عنوان سرمایه‌ای اجتماعی یاد کرد و افزود: در طول بیش از ده سال گذشتهبسیاری از کارآفرینان، […]



به گزارش نذیر کرمان در آذربایجان شرقی، رضا کریملو در جمع خبرنگاران گفت:در طول چندین ماه گذشته فرصت سوزی بسیاری انجام گرفته است که با وجود شرایط موجود احتمال برگزاری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۴بسیار ضعیف است.

وی از رینوتکس به عنوان سرمایه‌ای اجتماعی یاد کرد و افزود: در طول بیش از ده سال گذشته
بسیاری از کارآفرینان، سرمایه گذاران و مسئولان کشوری در این شهر حضور یافته اند و سالانه بطور متوسط هزار نفر فناور و ایده پرداز زیر یک سقف قرار گرفتند ولی متاسفانه امروز میبینیم که تقریبا هیچ استفاده ای از این فرصت ها مورد توجه قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: امروز سازمان ربع رشیدی بدون بودجه خاصی اداره می شود و با حضور و هزینه  هفت سهام دار از شخصیت های حقوقی استان این مجموعه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به جزئیات برگزاری جشنواره رینوفست اظهار کرد: در این مورد برای مثال در برگزاری رینوفست ۲۰۲۴ با مشکلات بسیاری روبرو هستیم همانطور که در سال گذشته با آگهی یک ماه قبل ما ۷۵۰۰دانش آموز ثبت نام کردند که با توجه به توان مجموعه صرفا از نزدیک ۱۵۰۰ دانش آموز توانستیم استقبال کنیم که متاسفانه امسال نیز حمایت خاصی انجام نگرفته و این باعث نگرانی ما شده است.

وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی کارخانه نوآوری درخواست حمایت از این مهم توسط سازمان‌ها و نهادهای تاثیرگذار در این عرصه گفت: کارخانه فناوری از دیگر پروژه های ما است که با توجه به عدم مسیرگذاری مناسب در راستای پیشرفت این پروژه نهایتا بعد از یکسال محل سوله تحویل داده شد ولی با این حال که صرفا سه ماه فرصت ایجاد این کارخانه را داریم و امروز این کارخانه در حال ساخت هست و امید داریم در انتهای مرداد ماه شاهد افتتاح اولین سوله باشیم.

انتهای پیام


برگزاری رینوتکس ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام

منبع: بــرنا
? برگزاری رینوتکس ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام