برگزاری رویدادهای تولید محتوا امید را به جوانان تزریق می‌کند

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: واقعیت امر این است که ما در رویداد تولید محتوا یک جریان را در حوزه رسانه آن‌ هم در عرصه‌های مختلف آن دیدیم که یک امیدواری را به جامعه جوان ما تزریق می‌کند.     به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ عصر امروز ناصر بهروز جانشین […]

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: واقعیت امر این است که ما در رویداد تولید محتوا یک جریان را در حوزه رسانه آن‌ هم در عرصه‌های مختلف آن دیدیم که یک امیدواری را به جامعه جوان ما تزریق می‌کند.

 

 
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ عصر امروز ناصر بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان از غرفه‌ تیم‌های شرکت کننده در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان بازدید کرد.
 
 جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با سرویس فرهنگی نذیر کرمان، عنوان کرد: امروز توفیق شد تا از این رویداد که در مجموعه دانشگاهی ولیعصر(عج) شهرستان رفسنجان در حال برگزاری است، بازدید کنیم.
 
وی ادامه داد: واقعیت امر این است که ما امروز یک جریان را در حوزه رسانه آنهم در عرصه‌های مختلف آن دیدیم که یک امیدواری را به جامعه جوان ما تزریق می‌کند.
 
بهروز تاکید کرد: بچه‌های ما در حوزه‌های مختلف صاحب فکر و اندیشه هستند و می توانند تولیداتی ایجاد کنند که باعث اثرگذاری در محیط پیرامون خودشان که حوزه جوان و نوجوان است، باشد.
 
جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان اذعان کرد: محصولی که امروز مشاهده می‌کنیم از جمع جوانی که دور هم در این رویداد جمع شده‌اند سرمایه ارزشمندی است.
 
بهروز ادامه داد: در شرایط فعلی متناسب با آن چیزی که جامعه ما لازم دارد، این جوانان مستعد می‌توانند محتوا بسازند و عرضه کنند، فضای رسانه و فضای مجازی جزء لاینفک زندگی امروز مردم است و چه بخواهیم یا نخواهیم، روزانه همه ما با آن سروکار داریم. 
 
وی تصریح کرد: جامعه ما امروز نیاز دارد به تولیداتی که متناسب با فرهنگ ماست، بنابراین فرهنگ را چه کسانی باید بسازند؟ همین جوانان که هم تخصص و هم استعداد دارند، اگر این خلع محتوایی را متخصصین جوان و نوجوان ما پر نکنند، دیگران آن را پر خواهند کرد.
 
جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: ما باید به تیم‌های تولید محتوا جهت داده و هدف برای آنها طراحی کنیم  تا آنچه که نیاز جامعه ما است از دل این تیم‎‌ها بروز و ظهور پیدا کند و برای جامعه عرضه شود.
 
بهروز اذعان کرد: امیدواریم که تا سال‌ها آینده روند روبه رشدی داشته باشیم، نیاز است امروز اگر تیم‌هایی با تعداد کم از برخی شهرستان‌ها حضور یافتند، حمایت شوند تا موجب افزایش تعداد اعضای شرکت کننده و شهرستان‌های استان فراهم شود.
 
وی با بیان اینکه همه صاحبان ابزار و اندیشه  باید در این رویدادها شرکت و تولید محتوا کنند، گفت: باید مردم از این تخصص جوانان مستفیذ شوند زیرا اندیشه‌هایی که عرضه می‌شود، برگرفته از فرهنگ اصیل ایران اسلامی است.
 
جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: رسانه امروز فرهنگ را می‌سازد و فرهنگ‌ها را جابجا می‌کنند، بر حوزه اخبار اثر می‌گذارد و تولیداتی که در بستر رسانه شکل می‌گیرد می تواند فرهنگ‌ها را متحول کند.
 
وی ادامه داد: ما نیازمند این هستیم که برای مراقبت از فرهنگ اسلامی و دفاع از این اندیشه تلاش کنیم و نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشیم بنابراین باید کار بزرگتری را انجام بدهیم تا در حوزه رسانه صاحب قدرت شویم.
 
بهروز تاکید کرد: باید در عرصه رسانه‌ به قدرتی برسیم تا با رسانه‌هایی که استکبار جهانی برای فرهنگ ما طراحی می‌کند، رقابت کند، که ما هم از این نوع تحرکات  دشمن اطلاع داریم، جریانی که امروز راه افتاده است، قطعا و یقینا سیری گسترده  در عرصه تولید محتوا خواهد شد.
 
 انتهای خبر/ طهماسبی
 
 
 
 




برگزاری رویدادهای تولید محتوا امید را به جوانان تزریق می‌کند

منبع:آرمـان
? برگزاری رویدادهای تولید محتوا امید را به جوانان تزریق می‌کند