برگزاری دو ماراتن شبانه در کویر لوت کرمان+عکس

دومین دوره ماراتن در شب در بیابان لوت با حضور ۶۰۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور در منطقه گردشگری شهداد استان کرمان آغاز شد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، دومین دوره ماراتن در شب عصر امروز با حضور ۶۰۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور در بیابان لوت در […]

دومین دوره ماراتن در شب در بیابان لوت با حضور ۶۰۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور در منطقه گردشگری شهداد استان کرمان آغاز شد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، دومین دوره ماراتن در شب عصر امروز با حضور ۶۰۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور در بیابان لوت در منطقه شهداد استان کرمان آغاز شد.

سعید شاهرخی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان در حاشیه برگزاری این ماراتن، با بیان اینکه دومین دوره دو ماراتن در شب در بیابان لوت کرمان در حال برگزاری است، اظهار داشت: حدود ۶۰۰ نفر شرکت کننده در این دو ماراتن شرکت کردند که از سراسر کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری در حوزه‌های مختلف دارد، گفت: بیابان لوت به‌عنوان بزرگ‌ترین اثر طبیعی جهان در استان کرمان و در منطقه شهداد واقع شده که ثبت جهانی نیز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان، با اشاره به اینکه این مسابقه در سه سطح ۱۵، ۲۱ و ۴۲ کیلومتر برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این رویداد فواید بزرگی در حوزه گردشگری و اقتصادی برای استان کرمان و به‌ویژه منطقه گردشگری شهداد دارد.

وی ادامه داد: این جمعیت شرکت کننده که برخی به اتفاق خانواده به استان کرمان آمدند حدود یک هفته در کرمان حضور دارند و ضمن شرکت در رویداد دو ماراتن از اماکن تاریخی مختلف و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید دارند.

شاهرخی، با بیان اینکه قطعاً برگزاری این رویدادها رونق گردشگری و اقتصادی را برای استان به ارمغان می‌آورد، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده برگزاری رویداد دو ماراتن هر ساله در کرمان برگزار می‌شود و تداوم دارد که تقریباً مهرماه مناسب این رویداد در کرمان است.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/

 




برگزاری دو ماراتن شبانه در کویر لوت کرمان+عکس

منبع: تسنــیم
? برگزاری دو ماراتن شبانه در کویر لوت کرمان+عکس