برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در کرمان توسط جهاددانشگاهی

نذیر کرمان/کرمان دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در کرمان، همزمان با سراسر کشور امروز ۱۲ خردادماه توسط جهاددانشگاهی این استان برگزار شد. دکتر مهدی بازمانده رئیس جهاددانشگاهی استان در حاشیه بازدید از برگزاری این آزمون در کرمان گفت: این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی (وزارتخانه‌ها، […]

نذیر کرمان/کرمان دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در کرمان، همزمان با سراسر کشور امروز ۱۲ خردادماه توسط جهاددانشگاهی این استان برگزار شد.

دکتر مهدی بازمانده رئیس جهاددانشگاهی استان در حاشیه بازدید از برگزاری این آزمون در کرمان گفت: این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی (وزارتخانه‌ها، سازمان‌ و شرکت‌ دولتی) برگزار شد.

وی ادامه داد: این آزمون برای جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی شامل وزارت راه‌ و شهرسازی، سازمان ثبت‌اسناد و املاک، سازمان امور مالیاتی، پست‌بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی‌ بهره‌وری، سازمان نقشه‌برداری، پژوهشکده علوم‌زمین و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به تعداد متقاضیان حضور در این آزمون در استان گفت: در این آزمون ۴۵۱۶ نفر متقاضی از سراسر استان کرمان ثبت نام کردند که این تعداد شامل ۱۷۴۵ نفر آقا و ۲۷۷۱ نفر خانم بود که از حیث آمار شرکت کنندگان، استان کرمان جزء پنج استان اول کشور محسوب می‌شود.

برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در کرمان توسط جهاددانشگاهی

وی افزود سئوالات این آزمون به دو بخش عمومی و تخصصی و اختصاصی با توجه به شغل مورد نظر تعیین شده، تقسیم بندی شده است.

انتهای پیام




برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در کرمان توسط جهاددانشگاهی

منبع: ایـسنا
? برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در کرمان توسط جهاددانشگاهی