برگزاری جلسه هم اندیشی هیات آمادگی جسمانی و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان

جلسه هم اندیشی هیات آمادگی جسمانی و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان برگزار شد. این جلسه با حضور خانم صنعتی و آقای نایب لی ریاست هیات آمادگی جسمانی استان و شهرستان کرمان، آقای اکبری و خانم خواجه پور نماینده و روابط عمومی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان و جمعی از روسای کمیته های […]


جلسه هم اندیشی هیات آمادگی جسمانی و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان برگزار شد.

این جلسه با حضور خانم صنعتی و آقای نایب لی ریاست هیات آمادگی جسمانی استان و شهرستان کرمان، آقای اکبری و خانم خواجه پور نماینده و روابط عمومی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان و جمعی از روسای کمیته های هیات های مذکور برگزار شد.

خانم صنعتی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم عنوان داشت: این همکاری و تعامل نشان از اخلاق مداری ورزشی در بین هیات ها است.
وی افزود: تعامل بین هیات های آمادگی جسمانی و ورزش های همگانی با توجه به دارا بودن کمیته های متعدد و فعال، موجب ارتباط بیشتر، توسعه و گسترش ورزش می شود.

نایب لی رئیس هیات آمادگی جسمانی شهرستان کرمان ضمن خوش آمدگویی به مسئولین حاضر در جلسه گفت: همکاری و تعامل دوجانبه هیات ها موجب آشنایی عموم و ورزشکاران با رشته های ورزشی زیرمجموعه هیات ها می شود و امیدواریم این تعامل و نشست ها تداوم داشته باشد.

آقای اکبری نیز ضمن تقدیر و تشکر از استقبال و دعوت هیات آمادگی جسمانی در راستای این نشست و تعامل بین هیات ها افزود: ارزش این نشست به همراهی و تعامل فی مابین این هیات ها است که اتفاق نادر و بسیار خوبی در ورزش استان می باشد و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان با تمام پتانسیل و توان خود در راستای گسترش و توسعه ورزش در کنار هیات آمادگی جسمانی حضور خواهد داشت.

همچنین ایشان از استمرار این تعاملات و برنامه های آموزشی و ورزشی مشترک فی مابین هیات آمادگی جسمانی و ورزش های همگانی شهرستان کرمان با اجرای همایشات و جشنواره های هدفمند و پرشور برای عموم مردم به صورت مستمر و در آینده ای نزدیک خبر داد.


برگزاری جلسه هم اندیشی هیات آمادگی جسمانی و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
? برگزاری جلسه هم اندیشی هیات آمادگی جسمانی و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان