برگزاری جلسات قرآن خانگی در راین

امام جمعه راین گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان ماه نور و قرآن محفل انس با قرآن کریم در منازل در شهر راین به صورت وسیع برگزار می‌شود و از این مراسم استقبال زیادی به عمل می‌آید.  حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده امام جمعه راین در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: ماه مبارک […]

امام جمعه راین گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان ماه نور و قرآن محفل انس با قرآن کریم در منازل در شهر راین به صورت وسیع برگزار می‌شود و از این مراسم استقبال زیادی به عمل می‌آید.

 حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده امام جمعه راین در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: ماه مبارک رمضان بهار فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی است.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: برگزاری این جلسات در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری است که در ماه مبارک رمضان تاکید بر برگزاری جلسات تلاوت قرآن کریم داشتند.
 
وی افزود: براین اساس در تلاشیم تا با ترویج سفره‌های افطاری ساده، مردم را به این امر تشویق کنیم. 

اسماعیل‌زاده تاکید کرد: طرح برگزاری جلسات قرآن کریم با هدف رشد حرکت قرآنی و آشنایی عموم مردم با قرآن و زبان قرآن در نظر گرفته شده است.

امام جمعه راین بیان کرد: کتاب آسمانی قرآن کریم طلیعه‌ای برای جویندگان راه حق و حقیقت است و کسانی که می‌خواهد در راه معرفت الهی قرار گیرند باید با این کتاب آسمانی انس بیشتر و بهتری داشته باشند.

وی با حدیثی ازپیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: با تلاوت قرآن، خانه‏‌هایتان را روشن کنید، زیرا هرگاه در خانه تلاوتِ قرآن بسیار شود، آن خانه براى اهل آسمان می‌درخشد همانگونه که ستارگان آسمان براى اهل زمین می‌درخشند.

انتهای خبر/ تاج الدینی




برگزاری جلسات قرآن خانگی در راین

منبع:آرمـان
? برگزاری جلسات قرآن خانگی در راین