برگزاری جشن بزرگ کودک در شهربابک | اخبار استان کرمان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، جشن بزرگی برای این خردسالان در شهربابک برگزار شد. محبوبه کربلایی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نذیر کرمان» از برگزار شدن جشن بزرگ کودک در شهربابک به مناسبت هفته ملی کودک  خبر داد و گفت: هدف اصلی از برگزاری این جشن […]




مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، جشن بزرگی برای این خردسالان در شهربابک برگزار شد.

محبوبه کربلایی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نذیر کرمان» از برگزار شدن جشن بزرگ کودک در شهربابک به مناسبت هفته ملی کودک  خبر داد و گفت: هدف اصلی از برگزاری این جشن نشاط بچه‌ها بود و همچنین سعی شد در کنار شادی و بازی آموزش مفید هم به آنان داده شود.
 
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک افزود: اجرای موسیقی، طنز کودک، بازی‌های گروهی، استندآپ و گریم صورت بچه‌ها از جمله برنامه‌های این جشن بود.
 
وی از حضور جمعیت حدود ۲ هزار نفری در این جشن یاد کرد و افزود: این جشن با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شهربابک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مؤسسه نواختران شریف، هلال‌احمر، مرکز بهداشت، مؤسسه نغمه هستی، هیات ورزش بومی محلی برگزار شد.
 
کربلایی‌زاده برگزاری چنین برنامه‌هایی را در شهرستان ضروری دانست و اظهار کرد: برای انجام کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان باید با مطالعه و برنامه‌ریزی پیش رفت و در راستای آن قدم برداشت که این مطالعه و برنامه‌ریزی منجر به نتیجه مطلوب در پرورش استعدادها و علایق کودکان شود.
 
وی یادآور شد: برای داشتن یک جامعه‌ آینده‌دار نیازمند آموزش‌های فرهنگی غیرمستقیم و مؤثر توام با شور و نشاط در حوزه کودکان و نوجوانان هستیم.
 
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک خاطرنشان کرد: نیازمندیم که کودکانی آگاه و با اعتماد به نفس و معتقد به ارزش‌ها تربیت کنیم که اگر در رسیدن به این هدف موفق باشیم بدون تردید در جهت بهبود شرایط جامعه مؤثر خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ شهربابک


برگزاری جشن بزرگ کودک در شهربابک

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برگزاری جشن بزرگ کودک در شهربابک