برگزاری جشنواره دو روزه «شادبادک» برای کودکان کرمانی | خبر کرمان

کرمان_به مناسبت هفته ملی کودک جشنواره دو روزه «شادبادک» برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شهر کرمان ۱۸ و ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کارخانه نوآوری و خلاقیت شهرداری کرمان جشنواره «شاد بادک» را ۱۸ و ۱۹ مهر ۱۴۰۳ […]



کرمان_به مناسبت هفته ملی کودک جشنواره دو روزه «شادبادک» برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شهر کرمان ۱۸ و ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کارخانه نوآوری و خلاقیت شهرداری کرمان جشنواره «شاد بادک» را ۱۸ و ۱۹ مهر ۱۴۰۳ در شهر کرمان برگزار می‌کند.

بنا بر این خبر، این جشنواره به مدت دو روز در مکان بلوار جمهوری، خیابان صادقیه، کارخانه نوآوری و خلاقیت شهرداری برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد و رایگان است و ساعت کاری جشنواره صبح‌ها هشت و نیم تا ۱۲ و عصرها ۱۷ تا ۲۱ می‌باشد.

این در حالی است که، در این جشنواره کارگاه‌های نمایش خلاق، فن بیان، مجسمه‌سازی، بازی‌های فکری، کاردستی، نجوم (آسمان نمای دیجیتال)، کاردستی و نشست‌های علمی «مادر و کودک» و «چگونه با نوجوانم ارتباط مؤثر برقرار کنم؟» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

همچنین، سازمان‌های هلال‌احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، فعالان حوزه کودک (مفشو) و … هم برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوع و جذابی را تدارک دیده‌اند.

کد خبر ۶۲۵۲۱۲۲


برگزاری جشنواره دو روزه «شادبادک» برای کودکان کرمانی

منبع: مــهر
? برگزاری جشنواره دو روزه «شادبادک» برای کودکان کرمانی