برگزاری «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»

فراخوان «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شده است. به گزارش فت فتو، براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، همه شاعران فارسی‌زبان، عرب‌زبان و انگلیسی‌زبان تا ۲۰ مردادماه جاری فرصت دارند آثار خود را با موضوعات «ظلم‌ستیزی»، «عدالت‌طلبی»، «آزادی‌خواهی»، «استکبارستیزی» و «چهره‌های مقاومت در جهان» از طریق سایت جشنواره […]

فراخوان «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شده است.

به گزارش فت فتو، براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، همه شاعران فارسی‌زبان، عرب‌زبان و انگلیسی‌زبان تا ۲۰ مردادماه جاری فرصت دارند آثار خود را با موضوعات «ظلم‌ستیزی»، «عدالت‌طلبی»، «آزادی‌خواهی»، «استکبارستیزی» و «چهره‌های مقاومت در جهان» از طریق سایت جشنواره بفرستند.

بنابر فراخوان «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»، این جشنواره در پنج بخش «شعر فارسی سنّتی»، «شعر فارسی نو»، «شعر عربی سنّتی»، «شعر عربی نو» و «شعر انگلیسی» برگزار می‌شود.

همچنین، جشنواره در هر بخش، ۳ برگزیده و درمجموع ۱۵ برگزیده خواهد داشت که به نفرات اول: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۲۰۰میلیون ریال هدیه نقدی، نفرات دوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۱۵۰میلیون ریال هدیه نقدی و نفرات سوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۱۰۰میلیون ریال هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

در مقدمه فراخوان جشنواره آمده است: «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان، با نگاهی فراگیر به واژه مقاومت به‌عنوانِ مفهومی برآمده از فرهنگ ملت‌ها، و با چشم‌اندازی فراتر از همه مرزهای جغرافیایی، از همه شاعرانی که به این مفهوم باور دارند، برای حضور در جشنواره دعوت می‌کند. خاستگاه جشنواره جهانی شعر مقاومت، شهر کرمان، جهان‌شهرِ مقاومت و هنر ایرانی، و دیار و مزار شهید بزرگ مقاومت؛ سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی است که نامش ماندگار و راهش جاودان است.»

 جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان به اهتمام شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

شاعران برای خواندن متن کامل فراخوان و فرستادن آثار خود می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی kermanresistancepoem.com مراجعه کنند.

انتهای پیام 




برگزاری «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»

منبع: ایـسنا
? برگزاری «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»