برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز مردم کرمان در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و هتک حرمت قرآن

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تظاهرات اعتراض آمیز مردم کرمان نسبت به حرکات هنجار شکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قران کریم و پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) فردا بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود. حسین انجم شعاع امروز ۳۱ شهریورماه اظهار کرد: تظاهرات اعتراض آمیز […]

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تظاهرات اعتراض آمیز مردم کرمان نسبت به حرکات هنجار شکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قران کریم و پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) فردا بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

حسین انجم شعاع امروز ۳۱ شهریورماه اظهار کرد: تظاهرات اعتراض آمیز مردم کرمان نشبت به حرکات هنجار شکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قران کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله) فردا بعد از نماز جمعه از مصلای بزرگ امام علی علیه السلام تا میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 وی افزود: به دنبال حرکت ها و اغتشاشاتی که روزهای اخیر صورت گرفت و هتک حرمتی که به قرآن کریم، مساجد، احکام نورانی اسلام و مقدسات ما شد؛ تظاهرات اعتراض آمیز نسبت به این هتک حرمت در بسیاری از استان ها برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در شهر کرمان این تظاهرات فردا جمعه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ امام علی علیه السلام تا میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و مردم متدین و همیشه در صحنه کرمان انزجار خود را از حرکت های ددمنشانه ای که منشاء آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان می دهند.

وی عنوان کرد: این تظاهرات در دیگر شهرستان‌های استان کرمان هم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام




برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز مردم کرمان در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و هتک حرمت قرآن

منبع: ایـسنا
? برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز مردم کرمان در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و هتک حرمت قرآن