برگزاری بیش از ۲۳ هزار نفرساعت آموزش در شرکت گاز استان کرمان

  مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از برگزاری بیش از ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفرساعت آموزش در این شرکت در ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سلیمانی با تأکید بر اهمیت آموزش در افزایش کارایی، بهره‌وری و توانمندی کارکنان برای ارائه خدمات […]


  مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از برگزاری بیش از ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفرساعت آموزش در این شرکت در ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سلیمانی با تأکید بر اهمیت آموزش در افزایش کارایی، بهره‌وری و توانمندی کارکنان برای ارائه خدمات مطلوب به مشترکان افزود: باتوجه‌به اثربخشی آموزش‌های تخصصی و تجهیز کارکنان به فناوری و دانش روز، واحد آموزش این شرکت نیز باهدف بهره‌وری سازمانی، بر اساس نیاز، در مدت زمانی یاد شده و در قالب ۱۸۰ دوره آموزشی، اقدام به برگزاری ۲۳ هزار و ۷۰۷ نفرساعت آموزش کرده است.

وی میانگین مدت‌زمان آموزش برگزار شده برای هر نفر از کارکنان شرکت گاز استان کرمان را باتوجه‌به جایگاه سازمانی در شش ماه گذشته ۵۳.۱۲۴ ساعت اعلام کرد.

سلیمانی با اشاره به افزایش سطح کیفیت برنامه‌های اجرایی و آموزشی جهت کارکنان این شرکت بیان کرد: هدف مهم شرکت گاز استان کرمان تربیت نیروهایی خلاق و برجسته است که دارای توانایی‌های مهم و کلیدی با استانداردهای جهانی باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان برگزاری دوره‌های ملی نقش‌ها و کارکرد جایگاه هیئت‌مدیره، قوانین و اساسنامه‌های وزارت نفت و شرکت‌های اصلی، قانون برگزاری مناقصات و تحلیل شبکه‌های گازرسانی SGN و همچنین دوره‌های فرهنگی از جمله بهداشت روانی در سلامت خانواده و جامعه، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده، استعدادیابی و طرح جامع سرود و همخوانی ویژه فرزندان کارکنان را از مهترین کلاس‌های آموزشی برگزار شده در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ برشمرد.


 برگزاری بیش از ۲۳ هزار نفرساعت آموزش در شرکت گاز استان کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
?  برگزاری بیش از ۲۳ هزار نفرساعت آموزش در شرکت گاز استان کرمان