برگزاری اولین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در زرند 

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مؤسسه سفیران قرآن شهرستان زرند طی فراخوانی از حافظان قرآن کریم دعوت به عمل آورد تا برای شرکت در آزمون اعطای مدرک عمومی از سوی سازمان دارالقرآن کریم کشور، ثبت نام بعمل آوردند.  داوطلبان جهت ثبت نام می‌توانند به سايت hefz.telavat.ir مراجعه كرده و بعد از ثبت نام در سايت، […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مؤسسه سفیران قرآن شهرستان زرند طی فراخوانی از حافظان قرآن کریم دعوت به عمل آورد تا برای شرکت در آزمون اعطای مدرک عمومی از سوی سازمان دارالقرآن کریم کشور، ثبت نام بعمل آوردند. 

داوطلبان جهت ثبت نام می‌توانند به سايت hefz.telavat.ir مراجعه كرده و بعد از ثبت نام در سايت، از قسمت حفظ عمومی رشته حفظ، جزء مورد نظر خود را انتخاب و سپس مركز برگزاری آزمون خود را مؤسسه سفیران قرآن زرند انتخاب فرمايند.

زمان آزمون حفظ جزء‌های یک (۱) و سی(۳۰) و سه(۳) جزء اول و پنج (۵) جزء اول و ده (۱۰) جزء اول ویژه تمام سنین خواهران و برادران، ۲۶ مهرماه ساعت ۸ صبح به صورت حضوری در مؤسسه سفیران قرآن زرند خيابان مطهری کوچه ۱۸ با حضور داور حفظ از استان خواهد بود. 

مرحله اول بعد از ورود به سايت، كليك روی قسمت قرمز رنگ يعنی ثبت نام متقاضی است که كد متقاضی همان كد ملی شخص است.

تأكيد شده است که مشخصات را کامل وارد نموده و عكس پرسنلی حتماً بارگذاری شود کما اینکه اعطای گواهی به عزیزان حافظ فقط با اين مسير امكان‌پذير است.

انتهای پیام


برگزاری اولین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در زرند 

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزاری اولین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در زرند