برگزاری امتحانات نهایی در کمال امنیت

استاندار کرمان گفت: امتحانات نهایی در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است. به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمدمهدی فداکار صبح پنج‌شنبه ۱۷ خرداد ماه در جریان این بازدید از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در کمال امنیت و آرامش […]



استاندار کرمان گفت: امتحانات نهایی در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است.

به گزارش سرویس فرهنگی نذیر کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمدمهدی فداکار صبح پنج‌شنبه ۱۷ خرداد ماه در جریان این بازدید از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در کمال امنیت و آرامش سخن گفت و افزود: به دلیل اهمیت و اثرگذاری آزمون‌های نهایی در کنکور و حساسیت دانش‌آموزان و خانواده‌ها، مراقبت‌های لازم انجام می‌شود. 

 
استاندار کرمان گفت: بنا به وظیفه‌ای که داشتیم در تجهیز حوزه‌های امتحان نهایی به لحاظ دوربین و مراقبت‌های محیطی اقدامات لازم صورت گرفت. 
 
گفتنی است، امتحانات نهایی در استان کرمان در ۲۵۸ حوزه اجرای آزمون برگزار می‌شود و ۸۳ هزار و ۲۵۷ دانش‌آموز در این امتحانات شرکت دارند. 
 
۲۳ هزار و ۵۲ نفر پایه دهم، ۲۳ هزار و ۳۱۴ نفر پایه یازدهم، ۲۳ هزار و ۲۳۹ نفر پایه دوازدهم و حدود ۱۲ هزار نفر هم متقاضی ترمیم معدل هستند.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


برگزاری امتحانات نهایی در کمال امنیت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برگزاری امتحانات نهایی در کمال امنیت