برگزاری اجتماع بزرگ دانشگاهیان در گلزار شهدای کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با اصحاب رسانه استان کرمان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) از اسرار و رموز ۱۵ خرداد آگاه بود و این روز را آغاز قیام مردم ایران علیه رژیم طاغوت می‌دانست. وی با اشاره به […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با اصحاب رسانه استان کرمان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) از اسرار و رموز ۱۵ خرداد آگاه بود و این روز را آغاز قیام مردم ایران علیه رژیم طاغوت می‌دانست.

وی با اشاره به اینکه در ۱۵ خرداد مبارزات مردم علیه رژیم پهلوی به ولایت و امامت وصل شد، افزود: بعد از حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری با همان صلابت و اقتدار و توانمندی حضرت امام (ره) رهبری انقلاب را به عهده گرفته و در طول ۳۴ سال تمامی تهدیدات، توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب را با تدبیر و صلابت ناکام گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به برنامه‌های ایام ارتحال امام راحل در استان اشاره کرد و گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در استان تشکیل و برگزاری برنامه‌های آیینی، فرهنگی و هنری برای این ایام پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مراسم محوری بزرگداشت امام (ره) ۱۳ خرداد ساعت ۲۰ در مسجد امام (ره) شهر کرمان برگزار می‌شود، افزود: حجت‌الاسلام پورمحمدی، مشاور ارشد رئیس قوه قضائیه سخنران این برنامه در کرمان است.

انجم‌شعاع با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام، گفت: محفل انس با قرآن سیزدهم خرداد ساعت ۱۲ ظهر در قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش و مراسم ویژه ارتحال امام ۱۳ خرداد ساعت هفت صبح در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور در گلزار شهدای کرمان و ویژه برنامه‌های دادگستری استان، اداره کل آموزش و پرورش و کمیته امداد، افزود: یادواره شهدای غیرت ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ در جوار حرم مطهر شهدای گمنام کرمان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری دهمین سوگواره ملی تعزیه در ده‌زیار به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) به مدت ۱۳ شب در مسجد جوادالائمه علیه السلام، خبر داد و گفت: این رویداد ملی هر ساله به مناسبت ایام ارتحال امام راحل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ دانشگاهیان ۱۰ خردادماه در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه محوری رحلت امام خمینی (ره) شامگاه ۱۴ خرداد ساعت ۲۰ در تکیه میدان قلعه کرمان برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع با بیان اینکه دو ویژه برنامه نیز به مناسبت آغاز زعامت مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است، گفت: مراسم جشن ۱۶ خرداد ساعت ۲۰ در مهدیه صاحب الزمان (عج) و مراسم جشن ۱۶ خرداد اداره کل ورزش و جوانان در یکی از زورخانه‌های شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) در این ایام ویژه همه دانشگاه‌های استان، گفت: اعزام ۳ هزار زائر از کل استان به مرقد امام (ره) ۱۲ خرداد ماه انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در همه مساجد و هیئت‌های استان در ایام ارتحال امام خبر داد و افزود: طراحی و ساخت المان حضرت امام خمینی (ره) توسط شهرداری در حال انجام است و روز عید غدیر از آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/۵۱۱/




برگزاری اجتماع بزرگ دانشگاهیان در گلزار شهدای کرمان

منبع: تسنــیم
? برگزاری اجتماع بزرگ دانشگاهیان در گلزار شهدای کرمان