برگزاری آئین معارفه فرمانده بسیج دانش‌آموزی قلعه‌گنج | اخبار استان کرمان

به گزارش گروه چندرسانه‌ای پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه مقاومت شهید فهمیده شهرستان قلعه‌گنج با حضور عبدالله حاجب فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، سید اسماعیل حسینی مدیر آموزش و پرورش،حجت‌الاسلام احمدی‌زاده کارشناس حراست و جمعی از کارکنان حوزه اداری آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج و سپاه […]



به گزارش گروه چندرسانه‌ای پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه مقاومت شهید فهمیده شهرستان قلعه‌گنج با حضور عبدالله حاجب فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، سید اسماعیل حسینی مدیر آموزش و پرورش،حجت‌الاسلام احمدی‌زاده کارشناس حراست و جمعی از کارکنان حوزه اداری آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد.

عبدالله حاجب فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قلعه‌گنج ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عماد موریان‌زاده و آرزوی موفقیت برای خواهر بسیجی رستاخیز  اهداف و کارکردهای بسیج به ویژه بسیج دانش‌آموزی را تشریح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان قلعه‌گنج با بیان اینکه بسیج میراث گران‌بهای انقلاب اسلامی است افزود: بسیج ارکان و اقشار مختلفی دارد که یکی از اقشار مهم بسیج در زمینه تربیت یک نسل اسلامی و انقلابی بسیج دانش‌آموزی است که تاکنون دستاوردهای خوب و درخشانی داشته است.

سید اسماعیل حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مخلصانه و جهادی عماد موریان‌زاده فرمانده سابق بسیج دانش‌آموزی و آرزوی توفیق برای رستاخیز، جنگ نرم را مهم‌ترین مسئله پیش‌روی نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته با همکاری سپاه و بسیج شهرستان درصدد مقابله با این آسیب‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام یحیی احمدی‌زاده کارشناس حراست آموزش و پرورش نیز ضمن تسلیت به‌مناسبت ایام پیش‌رو، در خصوص ویژگی‌های یک فرد مؤمن براساس حدیثی از امام رضا (ع) سخن گفت و اظهار کرد: هیچ فردی مؤمن نمی‌شود مگر اینكه سه خصلت یکی از پروردگارش، دیگری از پیامبرش و آخرین‌ آن از امام معصوم در او باشد.

احمدی‌زاده با بیان اینکه مؤمن این سه ویژگی را هرکدام باید از یک منبع خاص دریافت کند، افزود: مؤمن باید ویژگی اول را از خداوند الگوبرداری کند و ویژگی دوم را از پیامبر (ص) و سومین ویژگی را از امام معصوم (ع) سرمشق بگیرد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های عماد موریان‌زاده فرمانده سابق بسیج دانش‌آموزی قدردانی و  فرزانه رستاخیز به‌عنوان فرمانده جدید بسیج دانش‌آموزی حوزه شهید فهمیده شهرستان قلعه‌گنج معرفی شد.

انتهای خبر/لعیاسالاری


برگزاری آئین معارفه فرمانده بسیج دانش‌آموزی قلعه‌گنج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برگزاری آئین معارفه فرمانده بسیج دانش‌آموزی قلعه‌گنج