کل اخبار 110351 اخبار امروز : 0
  • افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 - April - 2024
  • ساعت :

    برپایی میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش در نماز جمعه کرمان

    کرمان(نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم به همراه شورای معاونان و کارشناسان نواحی یک و دو به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در نماز جمعه کرمان پرداخت و دستورات لازم را درباره آنها صادر کرد. به گزارش اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی […]

    میز خدمت

    کرمان(نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم به همراه شورای معاونان و کارشناسان نواحی یک و دو به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در نماز جمعه کرمان پرداخت و دستورات لازم را درباره آنها صادر کرد.

    به گزارش اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات مردم به ‌ویژه نماز‌گزاران و همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط به آموزش و پرورش استان و شهر کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه شورای معاونان آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در محل اقامه نماز جمعه کرمان در محل میز خدمت واقع در مصلی امام علی (ع)، با نمازگزاران کرمانی از نزدیک ملاقات کرد.

    بر این اساس، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان،با حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه ضمن اقامه نماز با حضور صمیمانه در جمع شهروندان کرمانی و در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر پاسخگویی مدیران و خدمتگزاری و دیدار نزدیک با آحاد مردم و حل مشکلات شهروندان، پاسخگوی سئوالات مردم بود.

    رضا رضایی پس از شنیدن مطالبات و درخواست‌های مراجعان و شهروندان کرمانی، دستور رسیدگی و بررسی لازم درباره آنها را صادر کرد.

    گفتنی است: شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان در میز خدمت جهادی مصلی امام علی علیه السلام کرمان پاسخگوی سوالات مردمی که در خصوص رتبه بندی معلمان، ثبت نام دانش آموزان ، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، نقل و انتقالات فرهنگیان، امور مالی و اداری و مشاوره تحصیلی و تخصصی بودند.

    [ad_1]

    [ad_2]

    برپایی میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش در نماز جمعه کرمان

    منبع: پــانا
    ? برپایی میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش در نماز جمعه کرمان

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    9 - مارس - 2024

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    19 - فوریه - 2024

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    17 - فوریه - 2024

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    16 - فوریه - 2024

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن را برگزار کردند. [ad_1] [ad_2] راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A