برنامه روز پایانی مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های والیبال آسیا | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/یزد روز پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود. سومین روز از بیست‌ و ششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور) با برگزاری چهار دیدار به میزبانی شهر یزد دنبال خواهد شد. روز گذشته در چارچوب دومین روز از این […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155



نذیر کرمان/یزد روز پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

سومین روز از بیست‌ و ششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور) با برگزاری چهار دیدار به میزبانی شهر یزد دنبال خواهد شد.

روز گذشته در چارچوب دومین روز از این مسابقات نمایندگان اندونزی، قطر، شهداب یزد (ایران) و فولاد سیرجان (ایران) برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

 برنامه سومین و آخرین روز مرحله مقدماتی به قرار زیر است:

در اولین مسابقه از ساعت ۱۱، تیم پاولودار والیبال کلاب نماینده کشور قزاقستان در برابر جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده کشور اندونزی به میدان خواهد رفت.

از ساعت ۱۴ نیز گاز الجنوب عراق و کَم ایر افغانستان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

سومین مسابقه را از ساعت ۱۷ دو تیم شهداب یزد (ایران) و اسپورتینگ کلاب از کشور کویت برگزار خواهند کرد.

در آخرین دیدار روز پایانی مرحله مقدماتی دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان (ایران) و الریان اسپورت کلاب کشور قطر به مصاف یکدیگر می‌روند.

رده‌بندی تیم‌ها در پایان روز دوم مرحله مقدماتی به شرح زیر است:

در گروه A شهداب یزد (ایران) با دو برد و شش امتیاز صدرنشین است و پس از آن شهداب میزبان تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) با یک برد و سه امتیاز، پاولودار والیبال کلاب کشور قزاقستان با یک برد و سه امتیاز و تیم اسپورتینگ کلاب کشور کویت بدون برد و امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم قرار دارند.

در گروه B این مسابقات تیم فولاد سیرجان (ایران) با دو برد و شش امتیاز صدرنشین است و پس از آن تیم الریان کشور قطر با یک برد و سه امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

همچنین دو تیم گاز الجنوب (عراق) با یک برد و سه امتیاز و کام ایر (افغانستان) بدون برد و امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و چهارم قرار دارند.

انتهای پیام


برنامه روز پایانی مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های والیبال آسیا

منبع: ایـسنا
? برنامه روز پایانی مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های والیبال آسیا