برنامه ام با هدف رفع چالش های صنعت نفت تهیه شده است | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، محسن پاک‌نژاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، در دفاع از برنامه‌های خود گفت: تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی جز با همراهی و همدلی و استفاده از ظرفیت ارکان نظام جمهوری اسلامی امکان پذیر نمی شود. وی […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، محسن پاک‌نژاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، در دفاع از برنامه‌های خود گفت: تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی جز با همراهی و همدلی و استفاده از ظرفیت ارکان نظام جمهوری اسلامی امکان پذیر نمی شود.

وی با اشاره به وظایف وزارت نفت گفت: بخش قابل توجهی از درآمدها از طریق صنعت نفت و محصولات پتروشیمی فراهم می شود؛ اهمیت راهبردی صنعت نفت باعث شده این صنعت آمال توطئه های دشمنان و تحریم‌ها باشد که با وجود توطئه ها و تحریم ها، صنعت نفت ما بالنده و استوار است.

پاک نژاد با اشاره به برنامه هایش بیان کرد: برنامه در چارچوب اسناد بالادستی و قانون برنامه هفتم تنظیم شده است. برنامه ام با هدف رفع چالش های صنعت نفت تهیه شده است.


وزیر پیشنهادی نفت: هرگونه تصمیمی درمورد ناترازی بنزین با جلب نظر و اعتماد مردم و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط گرفته خواهد شد.

پاک‌نژاد: اولویت دوم من افرایش هرچه سریعتر ظرفیت تولید است.

 

  • دريافت فایل ویدیو


برنامه ام با هدف رفع چالش های صنعت نفت تهیه شده است

منبع: اصلاحات نیوز
? برنامه ام با هدف رفع چالش های صنعت نفت تهیه شده است