برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در کرمان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ علی شجاع‌حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه‌السلام و یاران ایشان گفت: از […]



دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ علی شجاع‌حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه‌السلام و یاران ایشان گفت: از ۱۷ تا ۲۴ تیرماه به‌عنوان هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر  نام‌گذاری شده و شعار امسال «امر به معروف و نهی از منکر نهضت حسینی و گفتمان زینبی» است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان ادامه داد: باتوجه‌به عنوان شعار، در عرصه بانوان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید بیشتر کار شود.

وی در خصوص برنامه‌های مد نظر در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان ابراز کرد: تبلیغات محیطی و مناسب را در سطح شهر و ادارات انجام داده‌ایم و همچنین دیدار با خانواده شهدا و به‌ویژه شهدا امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های مد نظر خواهد بود.

شجاع‌حیدری معرفی فعالان مردمی، سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه در سراسر استان، گردهمایی مبلغین، حضور در برنامه‌هیا صدا و سیما در راستای فرهنگ‌سازی بیشتر در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، انتشار ویژه‌برنامه «خط معروف»، هم‌اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه، دیدار با علمای استان، برگزاری همایش بانوان زینبی و مسابقه کتاب‌خوانی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان تصریح کرد: همه ائمه علیهم‌السلام در عرصه امر به معروف کار کردند اما امام حسین علیه‌السلام کار ویژه‌ای کردند و هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر، نقطه عطف در حرکات اجتماعی یک جامعه است.

وی با بیان اینکه نظارت همگانی و عمومی یکی از اهداف امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: شماره ۰۹۰۱۸۱۳۷۹۰۹ در پیام‌رسان ایتا آماده دریافت نظرات و گزارشات شهروندان است و همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه وعضویت در سامانه sooapp گزارشات و مسائل خود را به پنل مدیران استان کرمان ارسال کنند و مدیران ظرف مدت پنج روز باید نسبت به مسائل مطرح شده پاسخگو باشند.

انتهای خبر/م
 


برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در کرمان