برق مورد نیاز فولاد زرند ایرانیان تأمین شد

با رایزنی‌های عبدالحسین همتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی برق مورد نیاز فولاد زرند ایرانیان تأمین شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی؛ به‌دنبال کم شدن برق مصرفی شرکت فولاد زرند ایرانیان به‌منظور […]



با رایزنی‌های عبدالحسین همتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی برق مورد نیاز فولاد زرند ایرانیان تأمین شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی؛ به‌دنبال کم شدن برق مصرفی شرکت فولاد زرند ایرانیان به‌منظور تامین برق منازل مسکونی از طرف شرکت توانیر، چالش‌های متعددی از جمله کاهش تولید و بیکار شدن تعداد از پرسنل، دامن‌گیر این شرکت شده بود، همین موضوع نگرانی زیاد بین پرسنل و مدیریت این شرکت به‌وجود آورده است.

با رایزنی‌های متعدد همتی نماینده زرند و کوهبنان که آخرین نشست رفع چالش برق مصرفی زیسکو دیروز عصر با حضور مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر که مسئولیت توسعهٔ تأسیسات تولید، انتقال و عمده‌فروشی برق را در کشور برعهده دارد در تهران برگزار و موافقتت شد و نزدیک به ۶۵ درصد برق دولتی شرکت فولاد زرند ایرانیان افزایش یابد.

عبدالحسین همتی ابراز امیدواری کرد تا با افزایش میزان برق مصرفی فولاد زرند، مشکلات این شرکت مرتفع و نگرانی‌های به‌وجود آمده بین پرسنل برطرف و تولید و کار به روال قبل بازگردد.

گفتنی است مدیریت شرکت زیسکو با اینکه چند درصدی از برق مورد نیاز خود را به‌صورت آزاد خریداری کرده بود، اما ناگزیر شد بعضی از واحدهای خود را با دورکاری پرسنل و پایین آوردن راندمان تولید، مدیریت کند.

انتهای خبر/م


برق مورد نیاز فولاد زرند ایرانیان تأمین شد

منبع:آرمـان
? برق مورد نیاز فولاد زرند ایرانیان تأمین شد