برقراری ۲۶ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ در کرمان

کرمان – فت فتو – رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به رقم خوردن بیش‌ از ۲۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ پلیس گفت: این سامانه به صورت زنده و شبانه‌روزی آماده دریافت اطلاعات و رسیدگی به گزارشات مردمی است. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری […]

کرمان – فت فتو – رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به رقم خوردن بیش‌ از ۲۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ پلیس گفت: این سامانه به صورت زنده و شبانه‌روزی آماده دریافت اطلاعات و رسیدگی به گزارشات مردمی است.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد شمس‌الدین‌نژاد افزود: یکی از جلوه‌های پلیس مردم‌محور در حوزه جلب مشارکت های مردمی، پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان از طریق پل ارتباطی ۱۹۷ است.

وی اظهار داشت: در همین رابطه طی ۶ ماهه نخست سال جاری قریب به ۲۶ هزار تماس با این سامانه برقرار شده که از این تعداد تماس، حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ پیام قابل بهره‌برداری بوده و پیام‌های مربوطه به رده‌های رسیدگی کننده در سراسر استان کرمان منعکس شده و از آن طریق رسیدگی‌های لازم صورت گرفته است.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در همین رابطه نتایج رسیدگی‌های انجام شده نیز به مخاطبان اطلاع‌رسانی شده و یا اینکه مخاطبان در همان بدو تماسشان با ۱۹۷ راهنمایی و پاسخگوهای لازم را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: طی این مدت در دفتر نظارت همگانی تعداد ۱۳ جلسه ارتباط مستقیم در مرکز استان با حضورفرمانده انتظامی کرمان به همراه روسای پلیس‌های تخصصی برگزار و ۱۲۰ جلسه نیز در سطح شهرستان‌های تابعه برگزار و طی این جلسات به صورت چهره به چهره به مشکلات و درخواست‌های بیش‌ از ۲ هزار نفر از شهروندان رسیدگی شده است.




برقراری ۲۶ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ در کرمان

منبع: ایرنـا
? برقراری ۲۶ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ در کرمان