برطرف شدن مشکل سوخت تراکتورهای رفسنجان از امروز

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان از حل شدن مشکل سوخت صاحبان تراکتورهای شهرستان از امروز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه عملیات داشت در باغات پسته در مرحله اوج قرار دارد و تمامی تراکتورهای کشاورزی در شهرستان در حال عملیات هستند، مشکل ایجاد شده در حوزه سوخت رفع شد. حسین رضایی ظهر امروز ۱۲ […]



نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان از حل شدن مشکل سوخت صاحبان تراکتورهای شهرستان از امروز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه عملیات داشت در باغات پسته در مرحله اوج قرار دارد و تمامی تراکتورهای کشاورزی در شهرستان در حال عملیات هستند، مشکل ایجاد شده در حوزه سوخت رفع شد.

حسین رضایی ظهر امروز ۱۲ تیرماه در جلسه پیرامون ساماندهی سوخت تراکتورهای رفسنجان اظهار کرد: بیش از ۸۰ هزار هکتار باغ پسته در این شهرستان وجود دارد که برای سمپاشی، تیلر و … ، تراکتورها نیاز به سوخت دارند و در حال حاضر که تابستان است با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت پسته، در مبارزه با آفات درختان پسته و نیز تیلر باغ‌ها به تراکتورها باید سهمیه سوخت تخصیص داده شود.

وی افزود: با کمک دستگاه‌های اجرایی و پیگیری از سوی استانداری کرمان و سازمان جهاد کشاورزی سهمیه علی الحساب سوخت برای تراکتورهای شهرستان جذب شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: از امروز این سهمیه تراکتورها به مرور تا چند روز آینده تخصیص داده می‌شود و کشاورزان می‌توانند با مراجعه به سامانه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به جذب آن اقدام نمایند.

انتهای پیام


برطرف شدن مشکل سوخت تراکتورهای رفسنجان از امروز

منبع: ایـسنا
? برطرف شدن مشکل سوخت تراکتورهای رفسنجان از امروز