بررسی مشکلات کارخانه زغالشویی زرند و دیدار با کارگران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی مشکلات کارخانه زغالشویی زرند که کمتر از ظرفیت اسمی تولید دارد، وارد زرند شد. به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در بازدید از کارخانه ذغالشویی شهرستان زرند کرمان،  گفت: هدف ما از سفر به کرمان در ابتدا  […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی مشکلات کارخانه زغالشویی زرند که کمتر از ظرفیت اسمی تولید دارد، وارد زرند شد.

به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در بازدید از کارخانه ذغالشویی شهرستان زرند کرمان،  گفت: هدف ما از سفر به کرمان در ابتدا  ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم خدوم کرمان و خدا قوت به کارگران این عرصه است و هدف دوم نظارت بر شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. 

وی در خصوص کارخانه ذغالشویی زرند کرمان اظهار کرد:  این مجموعه بسیار مستلزم توجه است زیرا مستحکم بوده و تولید سالانه ۲ میلیون تنی ذغال را در کارنامه خود دارد اما متاسفانه به دلایل مختلف هنوز  کمتر از ظرفیت اسمی تولید می‌کند. 

مرتضوی با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت بسیار خوبی برای کشور است، توضیح داد:  امروز اینجا هستیم تا ضمن نظارت میدانی، حضور در جلسات متعدد با مسؤلان این شرکت‌ها طرحی نو برای تداوم توسعه  را شکل دهیم و خدمتی در شان کارگران و اقتصاد کشور در این حوزه داشته باشیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  ادامه داد:  ایجاد اشتغال رسالت ملی، فردی و اجتماعی ماست و هم  دولت، هم صاحبان سرمایه و اندیشه،  و هم  تک تک  آحاد جامعه در این زمینه  مسئول هستند.

مرتضوی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند: «برای رفع مشکل اشتغال باید مانند دوران دفاع مقدس یک قرارگاه ایجاد کرد» و قرارگاه یعنی اینکه دست به دست هم دهیم و  مشکل اشتغال در کشور  را حل کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در استان کرمان نرخ بیکاری از ۱۲/۴ درصد به زیر ۸ درصد در پایان سال گذشته رسید و متوسط نرخ بیکاری این استان حدود ۴ درصد کاهش پیدا کرد، کار  بزرگی است  که انجام شده است و  من دست تک تک کارآفرینان و مدیرانی که باعث ایجاد اشتغال در استان شده‌اند می‌‌بوسم.

انتهای خبر/




بررسی مشکلات کارخانه زغالشویی زرند و دیدار با کارگران

منبع:آرمـان
? بررسی مشکلات کارخانه زغالشویی زرند و دیدار با کارگران