بررسی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک و حسابرسی چندین شرکت و سازمان در شورای شهر تهران

  در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که روز سه‌شنبه بیست و دوم خرداد ماه برگزار شد، به بررسی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و همچنین حسابرسی چندین شرکت و سازمان تابعه شهرداری پرداخته شد. علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران، در این خصوص گفت: “در ابتدای […]

 

در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که روز سه‌شنبه بیست و دوم خرداد ماه برگزار شد، به بررسی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و همچنین حسابرسی چندین شرکت و سازمان تابعه شهرداری پرداخته شد.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران، در این خصوص گفت: “در ابتدای جلسه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص آخرین اقدامات انجام شده این معاونت ارائه گزارش خواهد داشت.”

وی افزود: “در ادامه جلسه، مصوبه اصلاحیه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سرقفلی) در میادین میوه و تره بار بررسی خواهد شد.”

نادعلی در پایان گفت: “حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص حسابرسی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، و شرکت خاکریز آب، برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه گزارش خواهد داشت.”

برخی از مهم‌ترین محورهای این گزارش به شرح زیر است:

  • گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک: در این گزارش، به اقداماتی مانند توسعه خطوط مترو، احداث پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، و اجرای طرح‌های ترافیکی جدید پرداخته خواهد شد.
  • اصلاحیه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری: هدف از این مصوبه، به‌روزرسانی تعرفه‌های مربوط به خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری در میادین میوه و تره بار است.
  • حسابرسی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه: حسابرس رسمی شورای شهر تهران، گزارش حسابرسی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، و شرکت خاکریز آب را برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه خواهد داد.

این گزارش‌ها در راستای نظارت بر عملکرد شهرداری و اطمینان از حسن انجام امور توسط این نهاد انجام می‌شود.

#شورای_شهر_تهران #حمل_و_نقل_و_ترافیک #حسابرسی #سازمان_مهندسی_و_عمران #سازمان_مشاور_فنی_و_مهندسی #شرکت_خاکریز_آب #نذیر_کرمان

ارائه گزارش حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا

منبع: بــرنا
? ارائه گزارش حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورا