بررسی سوابق و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بررسی سوابق و عملکرد ۱۹ نفر از وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انجام شد. بهنام سعیدی شامگاه ۲۴ مرداد ماه در این رابطه اظهار کرد: ۱۹ نفر از وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی […]



نذیر کرمان/کرمان دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بررسی سوابق و عملکرد ۱۹ نفر از وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انجام شد.

بهنام سعیدی شامگاه ۲۴ مرداد ماه در این رابطه اظهار کرد: ۱۹ نفر از وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یافته و برنامه‌ها، سوابق و عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: وزرای پیشنهادی امور خارجه، دادگستری، دفاع و پشتیبانی، راه و شهرسازی، اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی، علوم تحقیقات و فناوری، صنعت معدن و تجارت، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یافتند.

سعیدی بیان کرد: ارزیابی برنامه‌های ارائه شده وزیران پیشنهادی تا امروز در کمیسیون مطرح شد و جمع بندی نظرات هم به زودی تحویل هیات رئیسه مجلس می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس اظهار کرد: از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت و رای اعتماد وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 


بررسی سوابق و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

منبع: ایـسنا
? بررسی سوابق و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس