برخی می‌خواهند ملت را از دیپلماسی اقتدار نجات دهند!

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: برخی دوباره داعیه نجات مردم از همدلی، وحدت، دیپلماسی قوی و کار مجاهدانه‌، به سمت کارهای پشت میز نشینی، کارتابلی و کدخدامنشی هستند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان» سردار محمدعلی نظری در مراسم اختتامیه همایش فعالان انقلابی فضای مجازی استان، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا و عرض خیر […]



فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: برخی دوباره داعیه نجات مردم از همدلی، وحدت، دیپلماسی قوی و کار مجاهدانه‌، به سمت کارهای پشت میز نشینی، کارتابلی و کدخدامنشی هستند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان» سردار محمدعلی نظری در مراسم اختتامیه همایش فعالان انقلابی فضای مجازی استان، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا و عرض خیر مقدم، گفت: این روزها شرایط ویژه و حساس و بسیار قابل توجه مخصوصا برای دشمن هست؛ برای همین در همه عرصه‌ها خصوصا در فضای مجازی با عملیات روانی که انجام می‌دهد، و با تکنیک‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد، علیه نظام در حال دسیسه، تزویر و دشمنی است.

وی افزود: دشمن ما از ابتدای پیروزی انقلاب که فکر بازگشت به دوران منحوس پهلوی را داشت، برای استثمار و استعمار کشورمان همواره از طرق مختلف از جمله ترور، جنگ، فتنه، تجزیه‌طلبی و هرچه که ذخایر راهبردی‌اش بود و در تمام دنیا می‌توانست انجام دهد و درکشورهای دیگر پیروز شده بود، در کشور ما پیاده کرد و دریغ از اینکه یک بار پیروز شود و ان‌شاءالله تا ظهور حضرت ولی عصر این روال ادامه دارد، چون رهبر توانمند، مردم مکتبی و بصیر، مکتب مقتدر در برابر یک حریف چغر و قوی داریم؛ هرچه حریف قوی‌تر باشد، ما بهتر می‌توانیم خود را برای روز مبارزه آماده کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شرایط کنونی در منطقه و در دنیا بعد از عملیات وعده صادق و اتفاقاتی که در غزه افتاد و هفته حقوق غیربشر آمریکایی، بیان کرد: طوفان‌الاقصی با تعداد نوجوانان و کودکانی که تاکنون به شکل وقیحانه‌ای کشته شدند که حیوانات هم به این شکل به هم حمله نمی‌کنند و کشتار انجام نمی‌دهند، نمونه‌ای از حقوق بشر آمریکاست.

وی عنوان کرد: در  اتفاقات اخیر و حوادث غم‌بار و در شبی که هلال شخصیتی و مدیریتی شهید رئیسی عزیز کامل شده بود و ایشان را از دست دادیم، برخی دوباره آمدند و دایه این را دارند که مردم ما را نجات دهند؛ مردم ما را از همدلی، وحدت، دیپلماسی قوی و کار مجاهدانه‌ و میدانی می‌خواهند نجات دهند و دوباره دنبال کارهای پشت میز نشینی و کارتابلی بروند و نگاه به بیگانگان، به بیرون کشور و کدخدا و بدون توجه به توانمندی‌های داخل، نیروی انسانی، معادن و صنایع دارند.

سردار نظری ادامه داد: و از سوی دیگر آن بدبختی‌هایی را که شروع همه این اتفاقات در مسائل اقتصادی که الان به برکت کار سه ساله شهید رئیسی خیلی از این‌ها کنترل کردیم یا رو به بهبودند، از آن زمان است؛ چه در مسائل ارزی، نفت، ترانزیت کالا، امروز تقریبا همه این‌ها اصلاح شده؛ روزی که آیت‌الله رئیسی دولت را تحویل گرفت، ۲۰۰ هزار بشکه نفت را می‌فروختیم و با دیپلماسی التماسی که داشتیم، پولمان هم از برخی کشورها نمی‌توانستیم بگیریم اما امروز به۱/۵ تا ۲ میلیون بشکه رسیدیم و پولمان را کامل می‌گیریم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اينکه اوضاع خیلی بهتر از سابق است، گفت: امنیت سرمایه‌گذاری، رشد اقتصادی و همه شاخص‌ها بالا آمده است، درصد بیکاری در کرمان نزدیک چهار و در کل کشور بیش از سه هست، و دیدیم که در این سه سال بیش از ۳۰ سال گذشته در بحث اشتغال‌زایی کار کردیم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم و این اراده را داریم و می‌بینیم آرایی که به دست آمده و مشارکتی که انجام شده در دنیا بی‌نظیر است و با وجود از دست دادن بالاترین مقام اجرایی کشور به همراه مسئولین، این انتخابات در کمال سلامت، رقابت، امنیت و حتی مشارکت انجام شد و برخی این نقطه قوت را وارونه جلوه داده و با عملیات روانی که دارند مردم را ناامید ‌می‌کنند که از اول انقلاب همین بوده است.

سردار نظری تاکید کرد: یکی از کارهای این‌ها در فضای مجازی پمپاژ ناامیدی با ضریب دادن به کمبودها و کاستی‌هایی است که آن‌ها به عنوان کمبود و کاستی عنوان می‌کنند، گرچه در کشورهای دیگر این مسائل آنقدر زیاد است ولی همه آن‌ها سانسور می‌شود، اما در کشور ما به دلیل دشمنی که دارند، این موضوع را به عنوان کمبود و کاستی ضریب می‌دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: دشمن هرچه داشته در این ایام بعد از شهادت شهید رئیسی و وقتی که قرار شد انتخابات انجام شود و مردم را از پای صندوق آمدن ناامید کند، انجام داده است.

وی افزود: هرچه در چنته داشت از فضای مجازی و حقیقی و تخریب‌ها، لجن‌پراکنی‌ها، دروغ‌ها، تعویض جای شهید و جلاد و ترور شخصیت‌ها و سانسور توانمندی‌ها انجام داده و بزرگ‌نمایی مسائل کوچکی که شاید خیلی از مردم از آن‌ها خبر هم ندارند، اما آن‌ها آنقدر کنکاش می‌کنند و ضریب می‌دهند که به عنوان یک موضوع قابل طرح در کل کشور مطرح می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله در پایان خاطرنشان کرد: امروز با تمام توان، تخصص، ظریفت، امکاناتی و زیرساختی که دارید باید برای القای امید و نشاط کار کنید و زمانی می‌توانید این کار را انجام دهید که خودتان طبق معرفت، بصیرت، دشمن شناسی و زمان‌شناسی خواسته حضرت آقا که بحث القا امید و نشاط با واقعیت‌ها است، را پیش ببرید.

انتهای خبر/ طهماسبی


برخی می‌خواهند ملت را از دیپلماسی اقتدار نجات دهند!

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برخی می‌خواهند ملت را از دیپلماسی اقتدار نجات دهند!