برخورد قاطع با بهره‌برداری غیرمجاز گیاهان دارویی

رئیس منابع طبیعی شهرستان راور گفت: با هر گونه بهره‌برداری غیرمجاز گیاهان دارویی برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی؛ هادی صادقی گفت: با توجه به ممنوعیت بهره‌برداری و برداشت گیاهان دارویی در سال جاری،گشت‌زنی‌های مستمر و‌ شبانه‌روزی توسط پاسگاه ویژه […]



رئیس منابع طبیعی شهرستان راور گفت: با هر گونه بهره‌برداری غیرمجاز گیاهان دارویی برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی؛ هادی صادقی گفت: با توجه به ممنوعیت بهره‌برداری و برداشت گیاهان دارویی در سال جاری،گشت‌زنی‌های مستمر و‌ شبانه‌روزی توسط پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان راور به منظور برخورد با متخلفین و افراد سود‌جو در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در همین راستا طی گشت‌زنی در اراضی ملی و مرتعی روستاهای گزک و جرک از توابع بخش کوهساران شهرستان راور نسبت به شناسایی و برخورد با دو نفر متخلف اقدام و ضمن ضبط محموله آویشن ،متخلفین جهت انجام روال قانونی به محل دفتر واحد منابع طبیعی شهرستان واقع در مرکز بخش کوهساران فراخوانده شدند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان راور در پایان خاطر نشان کرد: شهرستان راور و بویژه بخش کوهساران دارای تنوع  زیاد گیاهان دارویی همچون آنغوزه تلخ ،آنغوزه شیرین،آویشن،زیره‌سیاه و… می‌باشد که از این حیث بعد از شهرستان کرمان، در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای خبر/کمساری


برخورد قاطع با بهره‌برداری غیرمجاز گیاهان دارویی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برخورد قاطع با بهره‌برداری غیرمجاز گیاهان دارویی