برخورد با اراذل و اوباش در استان کرمان به روایت تصویر

گروه استان‌ها – سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان از دستاوردهای طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان کرمان بازدید کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان کرمان از مدت‌ها پیش در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در استان کرمان در حال اجرا […]

گروه استان‌ها – سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان از دستاوردهای طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان کرمان بازدید کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان کرمان از مدت‌ها پیش در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در استان کرمان در حال اجرا است و تا کنون تعداد زیادی متهم به سرقت و نیز اراذل و اوباش دستگیر شدند و تعدادی سلاح گرم و سرد و مقادیری مشروبات الکلی نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان: ۲ باند زورگیری و سرقت به عنف در کرمان متلاشی شد
قانون برای برخورد با اوباش نیاز به بازنگری دارد/ نظارت بر تولید پوشاک وظیفه پلیس نیست + فیلم
نیروی انتظامی فرصت هرگونه شرارت را از اراذل و اوباش سلب کند

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امروز پلیس اشراف اطلاعاتی خوبی دارد اظهار داشت: پلیس کوچک‌ترین مماشاتی با کسانی که بخواهند اختلالی در نظم و امنیت جامعه داشته باشند و اراذل و اوباشی که قصد دارند آرامش مردم را به هم بزنند، ندارد.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/ ع




برخورد با اراذل و اوباش در استان کرمان به روایت تصویر

منبع:تسنــیم
? برخورد با اراذل و اوباش در استان کرمان به روایت تصویر