برای سرمایه گزاران فرش قرمز پهن می‌کنیم‌

علی شعبانی فرماندار کهنوج گفت: کهنوج بهشت معادن جنوب استان کرمان است، برای سرمایه گزاران فرش قرمز پهن می‌کنیم. به گزارش “نذیر کرمان” به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهنوج  علی شعبانی فرماندار کهنوج در جلسه کمیته تخصصی تسهیل رفع موانع تولید با حضور مسئولین اجرایی شهرستان  برگزار شد اظهار کرد: اگر ما می خواهیم […]

علی شعبانی فرماندار کهنوج گفت: کهنوج بهشت معادن جنوب استان کرمان است، برای سرمایه گزاران فرش قرمز پهن می‌کنیم.

به گزارش “نذیر کرمان” به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهنوج  علی شعبانی فرماندار کهنوج در جلسه کمیته تخصصی تسهیل رفع موانع تولید با حضور مسئولین اجرایی شهرستان  برگزار شد اظهار کرد: اگر ما می خواهیم در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم باید موانع تولید را برداریم نه اینکه برای تولید و سرمایه گزاری مانع ایجاد کنیم. 

علی شعبانی افزود: حرف ما این است برای سرمایه گزار واقعی و کسی که می خواهد به اقتصاد و اشتغال منطقه کمک کند فرش قرمز پهن می کنیم‌. 

فرماندار کهنوج تصریح کرد: همه باید برای سرمایه گزاری در منطقه راه را هموارتر و تسهیل نمایند.

علی شعبانی گفت: در اجرای هر پروژه و طرحی باید حق و حقوق مردم لحاظ شود و در چهار چوب قانون باشد. 

شعبانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه معادن و صنایع معدنی تیتانیوم در حال انجام می باشد.

وی افزود: شرکت فولاد پاسارگارد تیتانیوم در فاز اول و شرکت ایمان فولاد و کویر تیتانیوم در فاز  دوم  در آب باریک  طرح های بزرگی را در جهت سرمایه گذاري  را در دستور اجرا دارند که می تواند در جهت اقتصاد و  اشتغال شهرستان کهنوج خیلی موثر واقع شود.

انتهای پیام/کیوان




برای سرمایه گزاران فرش قرمز پهن می‌کنیم‌

منبع:آرمـان
? برای سرمایه گزاران فرش قرمز پهن می‌کنیم‌