برای تغییر ریل اقتصاد استان نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان بیزینس کوچینگ را حلقۀ مفقودۀ کسب و کارهای رقابتی دانست و گفت:«نه تنها بنگاه‌های دارای مشکل بلکه بنگاه‌های دارای رونق هم باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند». سیدمهدی طبیب‌زاده با اشاره به اینکه رواج یافتن این نوع آموزش می‌تواند به بنگاه‌ها در صحنۀ رقابت بین‌المللی کمک […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان بیزینس کوچینگ را حلقۀ مفقودۀ کسب و کارهای رقابتی دانست و گفت:«نه تنها بنگاه‌های دارای مشکل بلکه بنگاه‌های دارای رونق هم باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند».

سیدمهدی طبیب‌زاده با اشاره به اینکه رواج یافتن این نوع آموزش می‌تواند به بنگاه‌ها در صحنۀ رقابت بین‌المللی کمک کند،افزود:«امیدواریم همۀ اهداف بیزینس کوچینگ ازجمله ارتقاء کیفیت،تغییر نگرش،ایجاد اعتماد به نفس و سایر توانمندی‌های مورد نیاز مدیران در این کارگاه آموزشی محقق شود».

وی در کارگاه آموزشی بیزینس کوچینگ با بیان اینکه اقتصاد استان بهره‌ور نیست و متکی به منابعی است که روزی به پایان خواهد رسید،گفت:«برای تغییر ریل اقتصاد استان به سمت اقتصاد دانش‌بنیان،نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی کرمان،طبیب‌زاده ادامه داد:«از این رو اتاق طیف وسیعی از آموزش‌ها را برای فعالان اقتصادی در برنامه دارد و معتقدیم که اگر برگزاری دوره‌های آموزشی نهادینه شود می‌توان سطح مهمی از مهارت را ایجاد کرد که حرکت اتاق در همین راستا است».

وی افزود:«می‌توان با گردهمایی سازمان‌های همسو و معتقد به آموزش،مدلی ارائه کرد که با انجام آموزش‌های مستمر و برنامه‌ریزی شده،سطح مهارت‌های لازم را در استان افزایش دهیم،نهضت آموزش‌های نو را ایجاد و به دانش‌بنیان شدن اقتصاد استان کمک کنیم».

گفتنی است،کارگاه آموزشی بیزینس کوچینگ با حضور محمدمهدی ربانی کارآفرین و مربی کسب و کار و با موضوع تله‌های ذهنی مدیران،در اتاق کرمان برگزار شد.

 




برای تغییر ریل اقتصاد استان نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم

منبع:خبر کرمان
?

برای تغییر ریل اقتصاد استان نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی