برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: به‌عنوان یک تکلیف شرعی و ملی، هر کس هر طور می‌تواند باید با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری فعالیت کند.  به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری«نذیر کرمان»،حامد عمرانی دراین‌رابطه اظهار کرد: شهید سلیمانی عزیز برای حفظ کشور و تأمین امنیت مردم، جان خود را در طبق اخلاص […]



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: به‌عنوان یک تکلیف شرعی و ملی، هر کس هر طور می‌تواند باید با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری فعالیت کند.

 به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری«نذیر کرمان»،حامد عمرانی دراین‌رابطه اظهار کرد: شهید سلیمانی عزیز برای حفظ کشور و تأمین امنیت مردم، جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و فدا کرد، حال نوبت ماست که با مشارکت حداکثری در انتخابات و رأی‌دادن، ادای دین کنیم وگرنه در دنیا و آخرت مدیون خون شهدا خواهیم بود و جوابی در پیشگاه خداوند نخواهیم داشت.

 وی افزود: به‌عنوان یک تکلیف شرعی و ملی همگی و هر کس هر طور می‌تواند باید با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری فعالیت نماید.

 دادستان عنبرآباد گفت: دستگاه قضایی در راستای حفظ و حراست از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس، برخورد قاطع با جرائم انتخاباتی با اولویت خریدوفروش آرا را در دستور کار خود قرار داده و در صورت احراز چنین جرمی، مرتکبان بازداشت خواهند شد.

 عمرانی در پایان از مردم خواست همچون گذشته در کنار مرجع قضایی باشند و درصورتی‌که اخبار و مستنداتی مبنی بر خریدوفروش رأی به دست آوردند، بلافاصله برای پیگیری به دادستانی اعلام نمایند تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان عنبرآباد باشیم.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/بارانی


برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنید

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنید