برای اولین‌بار بخش طراحی پوستر به رقابت تولید محتوای دیجیتال افزوده شد

مسئول فضای مجازی بسیج در سپاه ثارالله گفت: استان کرمان در رشته‌های انیمیشن و نرم‌افزار حرف برای گفتن داشت اما جایگاه طراحی پوستر در این رویداد خالی بود که اضافه شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان صبح امروز در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای […]

مسئول فضای مجازی بسیج در سپاه ثارالله گفت: استان کرمان در رشته‌های انیمیشن و نرم‌افزار حرف برای گفتن داشت اما جایگاه طراحی پوستر در این رویداد خالی بود که اضافه شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان صبح امروز در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال گفت: این رویداد محصول تلاش شبانه‌روزی حامیان رویداد است، رویداد بین‌المللی تولید محتوا از روز گذشته از مضجع شریف  سردار دل‌ها  شهیدحاج قاسم سلیمانی کلید خورد و تا بهمن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال بر کیفی‌تر شدن تیم‌های تولید محتوا تاکید و بخش پوستر اضافه شده است، رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج زمینه شکوفایی استعدادهای تولید محتوای استان را فراهم کرده است.

باقری تصریح کرد: استان کرمان در رشته‌های انیمیشن و نرم‌افزار در کشور حرف برای گفتن دارد و پروژه‌های ملی به تیم‌های استان کرمان محول می‌شود و امسال برای اولین‌بار طراحی پوستر نیز به بخش مسابقات تولید محتوای دیجیتال افزوده شد.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله تاکید کرد: در جهت هدایت موضوعی تیم‌های شرکت کننده در رویداد موضوعات قبل از آغاز رویداد در اختیار تیم‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: دستاوردهای مجتمع عظیم مس سرچشمه رفسنجان، عفاف و حجاب، جوانی جمعیت و آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعات رویداد تولید محتواست.

باقری با بیان اینکه یک فصل در پسارویداد تغذیه محتوا خواهیم داشت، تصریح کرد: تولید محتوای موثر، جریان‌ساز و کاربردی انتظار از خروجی کار تیم‌ها در این رویداد است.

مسئول فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: دستاوردهای کشور زیاد است اما با زبان هنر تبیین نشده است و پرداختن به این مهم ضرورت دارد.

باقری تاکید کرد: روایت‌گری خدمات دولت انقلابی بر عهده تیم‌های تولید محتوا است، جغرافیای نبرد ما به وسعت دنیاست، ثابت کردیم می‌توانیم در عرصه نظامی پیروز باشیم، در عرصه جنگ روانی با تلاش شبانه روزی و مجاهدت می‌توانیم قلعه‌ها را فتح کنیم.

انتهای خبر/ طهماسبی




برای اولین‌بار بخش طراحی پوستر به رقابت تولید محتوای دیجیتال افزوده شد

منبع:آرمـان
? برای اولین‌بار بخش طراحی پوستر به رقابت تولید محتوای دیجیتال افزوده شد