بدون عنوان

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» آئین عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد. با ارزش‌ترین راه شناخت اسلام گسترش مکتب امام حسین (ع) است حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: مردم با رفتارهای خوب و شایسته تقوای الهی را مایه زیور […]


به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» آئین عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

با ارزش‌ترین راه شناخت اسلام گسترش مکتب امام حسین (ع) است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: مردم با رفتارهای خوب و شایسته تقوای الهی را مایه زیور و زینت خود بدانند.

امام جمعه جیرفت افزود: یک شیعه باید براساس سیره، گفتار و کردار ائمه اطهار و معصومین (ع) پیش برود و کار نیک از هر فردی که سر بزند قابل تقدیر است.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین راه شناخت اسلام و تشیع این است که ما با رفتار خود اسلام و مکتب امام حسین (ع) را به جهانیان معرفی کنیم و از راه نشانه‌ها و شعائر اسلامی این راه را گسترش دهیم.

وی عنوان کرد: در ایام اربعین مردم به خادمین و زائرین حضرت امام حسین (ع) خدمت‌رسانی کنند و مکتب را همچون همیشه زنده نگه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران با ظرفیت خود توجه ویژه به پوشش اخبار راهپیمایی عظیم و با شکوه اربعین نمایند و مردم جهان را در جریان این حرکت استثنایی تاریخ بشریت قرار دهند.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: دولتمردان هر کجا که با مردم و مردمی بودند باعث رشد و پیشرفت جامعه شده‌اند.مردم قدرشناس جیرفت از مدیران دولت مخلص خود راضی و خشنود هستند و این خدمت‌رسانی به مردم عاقبت بخیری را به دنبال دارد.

انتهای خبر/ طهماسبی




بدون عنوان

منبع:آرمـان
? بدون عنوان