بدرقه غریبانه قهرمانان پارالمپیک کرمانی | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان شامگاه ۲۱ مردادماه مراسم بدرقه نمایندگان کرمان برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک بدون حضور مسئولان ارشد، بنگاه‌های اقتصادی و مدیران باشگاه‌های صنعتی استان و نمایندگان مجلس برگزار شد. میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای برون مرزی، قهرمانان ورزشی کیفی اعزام می‌شوند و اگر […]


نذیر کرمان/کرمان شامگاه ۲۱ مردادماه مراسم بدرقه نمایندگان کرمان برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک بدون حضور مسئولان ارشد، بنگاه‌های اقتصادی و مدیران باشگاه‌های صنعتی استان و نمایندگان مجلس برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای برون مرزی، قهرمانان ورزشی کیفی اعزام می‌شوند و اگر گستردگی بیشتر داشته باشد، انگیزه بیشتری ایجاد می‌کند.

طبق اعلام وی، امروز جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک پاریس به کار خود پایان داد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان، استان کرمان تاکنون هیچ افتی در عملکرد ورزشی نداشته و شاید انتظار می‌رفت که بدرقه قهرمانان کرمانی با اقبال عمومی و باشکوه بیشتر انجام می‌شد.

«جای بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی و مدیران باشگاه‌های صنعتی در این مراسم خالی است و امروز برای اولین بار حتی یک ریال برای مراسم بدرقه نمایندگان کرمان کمک نگرفتیم و به خاطر آبروی استان، از بودجه‌های داخلی اداره کل ورزش و جوانان تامین شده است». این مطلب بخش دیگری از گلایه‌های پاریزی در این مراسم بود.

وی بیان کرد: سوال این است استان کرمان امروز چرا نمی‌تواند به فرزندان بومی خود خدماتی داشته باشد؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: قرارداد برخی از قهرمانان ما بسیار ناچیز است که هنوز هم وصول نکرده‌اند.

به گزارش نذیر کرمان، علی بیگ زاده معاون استاندار کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: استاندار کرمان در تهران حضور دارند.

وی با اشاره به پیشران‌های اقتصادی استان کرمان بیان کرد: کرمان بهشت معدن کاران است و سالانه حدود هفت میلیون تن محصولات کشاورزی در این خطه تولید می‌شود و حدود ۱۵۰۰ کارخانه در استان وجود دارد اما باارزش‌ترین و استراتژیک‌ترین سرمایه استان کرمان منابع انسانی آن است که تعدادی از آنها در حوزه ورزش فعالیت دارند و پرچم ایران را در جهان بالا برده‌اند و به آنها افتخار می‌کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، سینا ضیغمی‌نژاد در رشته شنا، سعید افروز در رشته دوومیدانی، علی‌سینا منشازاده در رشته تیراندازی با کمان و مهدی شاهرخی به عنوان مربی دو و میدانی عازم رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شدند.

انتهای پیام


بدرقه غریبانه قهرمانان پارالمپیک کرمانی

منبع: ایـسنا
? بدرقه غریبانه قهرمانان پارالمپیک کرمانی