بخش خصوصی آمادگی لازم برای کمک به دولت را دارد

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان، گفت: بخش خصوصی آمادگی لازم برای کمک به دولت را دارد و اتاق بازرگانی می‌تواند بازوی مشورتی مجلس و دولت باشد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید مهدی طبیب‌زاده، صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان کرمان با رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و […]

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان، گفت: بخش خصوصی آمادگی لازم برای کمک به دولت را دارد و اتاق بازرگانی می‌تواند بازوی مشورتی مجلس و دولت باشد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید مهدی طبیب‌زاده، صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان کرمان با رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی که با حضور محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان و تاج گردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: صحبت‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد، مسیر را برای همه روشن کرده است.

وی با بیان اینکه کشور در آستانه یک فرصت جدی برای اقتصاد است، گفت: برنامه هفتم توسعه لازم الاجرا است و همه باید پای کار باشیم؛ بخش خصوصی آمادگی لازم برای کمک به دولت را دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، گفت: اتاق بازرگانی تشکل بخش خصوصی است و تحلیل‌های مبتنی بر واقعیت را دارد که باید از این ظرفیت و نظرات کارشناسی استفاده کرد و می‌توانیم بر اساس وظیفه قانونی خود بازوی مشورتی مجلس شورای اسلامی و دولت باشیم.

هیچ مشکلی در باب تامین کالا در کشور نداریم
وی با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغال‌زایی بالایی در بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط وجود دارد و متاسفانه در استان بنگاه‌ها یا خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند، بیان کرد: بنگاه‌های متوسط در کرمان ایجاد نشده و با ایجاد بنگاه‌های صنایع پایین دستی، بخش صنعت کرمان قوی خواهد شد.

طبیب‌زاده، ادامه داد: از استاندار پرتلاش و یاور بخش خصوصی در استان کرمان تشکر می‌کنم و بیشترین حضور استانداران کرمان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را داشتند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/۵۱۱/




بخش خصوصی آمادگی لازم برای کمک به دولت را دارد

منبع: تسنــیم
? بخش خصوصی آمادگی لازم برای کمک به دولت را دارد