بخشی از مردم از حکمرانان طلاق گرفته‌اند؛ حتی برخی خانواده‌های مذهبی و متدین هم قهر کرده‌اند

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در مصاحبه با روزنامه اعتماد از دوگانه‌های دور دوم سخن گفته است. به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید؛‌ اگر واقعا پزشکیان سر کار نمی‌آمد و جریان اصلاحات پشت او نمی‌ایستاد و استادان دانشگاه و گروه‌های مرجع وارد میدان نمی‌شدند، معلوم نبود، چه فاجعه مشارکتی در انتخابات […]


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در مصاحبه با روزنامه اعتماد از دوگانه‌های دور دوم سخن گفته است.

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید؛‌

اگر واقعا پزشکیان سر کار نمی‌آمد و جریان اصلاحات پشت او نمی‌ایستاد و استادان دانشگاه و گروه‌های مرجع وارد میدان نمی‌شدند، معلوم نبود، چه فاجعه مشارکتی در انتخابات بروز می‌کرد.
«بخشی از مردم ایران، از حکمرانان‌شان طلاق گرفته‌اند.» بنابراین باید زمینه رجوع مردم را فراهم کرد. برای این منظور باید کار کرد. باید مشکلات مردم را حل و فصل کرد. باید زمینه برداشتن تحریم‌ها را فراهم کرد تا نگاه مردم به حاکمیت و مسوولان تغییر کند.
. همگی از نحوه شهادت‌گونه آقای رییسی متاسف شدیم اما این دلیل نمی‌شود که عملکرد دولت سیزدهم مورد نقد قرار نگیرد. به هر حال شرایط امروز کشور نتیجه مدیریتی است که طی سه سال اخیر اعمال شده است. برای جا انداختن این موضوع چهره‌هایی را وارد انتخابات کردند که سلاحی جز تهمت و تخریب و کذب‌گویی نداشتند، اما مردم متوجه واقعیت‌ها هستند.
حتی برخی از خانواده‌های مذهبی و متدین هم قهر کرده‌اند. اینکه می‌گویم به نقطه بحرانی (Critical) رسیده‌ایم، به همین دلیل است. یعنی سرمایه‌های نظام که همواره روی آنها تکیه می‌کردیم، ناراحت هستند.
در این مرحله آقای پزشکیان هم باید با صراحت مطالبات مردم را بیان کنند. با گروهی طرف هستیم که شاید در ظاهر نشانه‌های دین بر پیشانی داشته باشند اما برای انجام هر عمل خلافی، توجیهی خواهند داشت.‌


بخشی از مردم از حکمرانان طلاق گرفته‌اند؛ حتی برخی خانواده‌های مذهبی و متدین هم قهر کرده‌اند

منبع: اصلاحات نیوز
? بخشی از مردم از حکمرانان طلاق گرفته‌اند؛ حتی برخی خانواده‌های مذهبی و متدین هم قهر کرده‌اند