با وجود VAR حواشی کاهش می‌یابد

محمدرضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره وضعیت داوران برای فصل جدید در لیگ برتر اظهار داشت: زیاد در کم و کیف رسیدن سیستم کمک داور ویدیویی نیستم، اما امیدوارم با تجهیز ورزشگاه‌های ایران به VAR شرایط داوری هم بهبود پیدا کند و حواشی و مشکلات داوری کاهش پیدا […]



محمدرضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره وضعیت داوران برای فصل جدید در لیگ برتر اظهار داشت: زیاد در کم و کیف رسیدن سیستم کمک داور ویدیویی نیستم، اما امیدوارم با تجهیز ورزشگاه‌های ایران به VAR شرایط داوری هم بهبود پیدا کند و حواشی و مشکلات داوری کاهش پیدا کند.

وی در مورد غیبت داوران فوتبال ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تاکیدکرد: در سال ۲۰۱۶ من همراه علیرضا فغانی و رضا سخندان در رقابت‌های المپیک حضور داشتیم. امیدوارم با توجه به پتانسیل بالای داوران در آینده باز هم شرایط برای حضور داوران فوتبال ایران در عرصه بین المللی فراهم بیاید.

منصوری در پایان گفت: در آستانه آغاز دوباره لیگ برتر برای داوران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با تجهییز ورزشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی در فصل جدید شاهد این باشیم که حمایت خوبی از داوران صورت گرفته و داوران شرایط خوبی را داشته باشند.

 انتهای پیام/


با وجود VAR حواشی کاهش می‌یابد

منبع: بــرنا
? با وجود VAR حواشی کاهش می‌یابد