با وجه تبلیغاتی نمی‌توان مشکل حامل‌های انرژی را حل کرد

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: هرکسی که بخواهد دولت را به‌دست بگیرد برای ساماندهی به آن‌ها ناچار است این حامل‌ها را به قیمت واقعی نزدیک کند. علیرضا نادری در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به آخرین مناظره در دور دوم انتخابات اشاره کرد و گفت: متاسفانه مناظره دیشب حقایقی […]



رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: هرکسی که بخواهد دولت را به‌دست بگیرد برای ساماندهی به آن‌ها ناچار است این حامل‌ها را به قیمت واقعی نزدیک کند.

علیرضا نادری در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به آخرین مناظره در دور دوم انتخابات اشاره کرد و گفت: متاسفانه مناظره دیشب حقایقی را آشکار کرد، زیرا برخی مدعی اتفاقاتی هستند که در دولت منتسب به آنان رخ داده و آن‌ها قیافه مطالبه‌گرانه گرفته و دولت بعد را مؤاخذه می‌کنند.

وی ادامه داد: در خصوص سفارت عربستان تعدادی خودسر از دیوار بالا رفتند و البته به عنوان اخلال‌گر هم مشهور هستند و در چند جای کشور این کار را تکرار کردند برخورد هم شده است و البته مورد تنفر هم قرار گرفتند و این موضوع با تسخیر لانه جاسوسی در اوایل انقلاب کاملا متفاوت بوده است.

نادری ادامه داد: بالارفتن تعدادی خودسر از دیوار چند سفارت در ایران هیچ ربطی به دو نامزد ریاست جمهوری  نداشت نه می‌توانند متهم باشند و نه کسی بدهکار این موضوع است بنابراین صحبت در این خصوص بی‌معنا بود البته باید دید که در کدام دولت رخ داده است و آیا این دولت قدرت کنترل را داشته است زیرا حفاظت بر عهده او بوده است و در این عرصه باید اندکی تأمل کرد.

رئیس شورای شهر کرمان اذعان کرد: در خصوص حامل‌های انرژی صرف‌نظر از تبلیغات انتخاباتی و مباحثی از این دست نیازمند بازنگری هستند، بنابراین هرکسی که بخواهد دولت را به‌دست بگیرد برای ساماندهی به آن‌ها ناچار است این حامل‌ها را به قیمت واقعی نزدیک کند.

وی ادامه داد: اگر به حامل‌ها بی‌توجهی شود خودش یک مسئله است اما اینکه چطورقصد اجرای آن را داشته باشند مورد توجه است و به طور مثال کسی این حامل‌ها را به شیوه‌ای مدبرانه مورد توجه قرار می‌دهد که هیچ آسیبی را به کشور وارد نمی‌کند و به راحتی کار را جلو می‌برد.

نادری اذعان کرد: اما برخی دیگر به شیوه‌ای عمل می کنند که تبعات بسیاری را متوجه مردم و کشور می‌کند من دیدم در مناظره‌ها راه‌حل‌هایی داده شده است اما به نظر من چندان مفید نیستند زیرا آسیب آن به محرومان بیشتر می‌شود.

کارشناسی مسائل سیاسی ادامه داد: گاهی راه حلی می‌دهند که برای حمایت از فقیر هست اما عملا اسیب به اوست بنابراین در خصوص حامل‌ها باید دقت بسیاری صورت گیرد و صرفا با یک ناظره تبلیغاتی و چند جمله بخواهند خودشان را طرفدار مردم و جامعه نشان دهند، گره‌ای باز نمی‌شود.

وی مدعی شد: سوخت و حامل‌های انرژی مسئله بسیار مهمی است و عملا منابع بسیاری در این مقوله در حال هدر رفتن است و سوخت ما قاچاق می‌شود و عملا ما نیز بیش‌از اندازه از سوخت استفاده می‌کنیم اما راه حل آن باید مدبرانه باشند.

انتهای خبر/ طهماسبی

 


با وجه تبلیغاتی نمی‌توان مشکل حامل‌های انرژی را حل کرد

منبع:آرمـان
? با وجه تبلیغاتی نمی‌توان مشکل حامل‌های انرژی را حل کرد