با راه اندازی دوباره معدن مس قلعه گنج ٣٠٠ نفردارای شغل شدند | خبر کرمان

کرمان_رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج گفت: با ورود دستگاه قضایی مشکلات و موانع پیش روی معدن مس این شهرستان رفع و زمینه اشتغال ٣٠٠ نفر فراهم شد. به گزارش نذیر کرمان، علی مهدیان فر، صبح شنبه در نشست با سرمایه گذار معدن مس گفت: با راه اندازی و بهره برداری از این معدن در منطقه […]



کرمان_رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج گفت: با ورود دستگاه قضایی مشکلات و موانع پیش روی معدن مس این شهرستان رفع و زمینه اشتغال ٣٠٠ نفر فراهم شد.

به گزارش نذیر کرمان، علی مهدیان فر، صبح شنبه در نشست با سرمایه گذار معدن مس گفت: با راه اندازی و بهره برداری از این معدن در منطقه رمشک زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر فراهم می‌شود.

وی افزود: این معدن بایستی نسبت به تکالیف و مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم منطقه پایبند باشند، زیرا شهرستان قلعه گنج از لحاظ زیرساخت‌های شهری دارای محرومیت‌های زیادی می‌باشد.

وی، با بیان اینکه اولویت استخدام در معدن مس در این شهرستان بایستی نیروهای بومی منطقه با حفظ تعادل و تساوی در پذیرش از بین اقوام و مذاهب مختلف باشد، افزود: با جدیت پیگیر مطالبات اهالی شهر رمشک هستم و تا حصول نتیجه نیز این پیگیری‌ها ادامه دارد.

وی قانون را فصل الخطاب دانست و تاکید کرد: همه باید به قانون احترام بگذارند و اگر در اجرای قانون تخلفی از سوی کسی صورت پذیرد قطعاً دستگاه قضائی بدون اغماض با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

رئیس دادگستری قلعه گنج در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم با پروژه‌های اقتصادی در این منطقه شد و عنوان کرد: هرکجا شاهد مشارکت و همکاری مردم در انجام کارها بوده‌ایم نتیجه آن توسعه و پیشرفت آن شهر را در پی داشته است.

مهدیان فر، در پایان از اقدامات دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، اعضای شورای تأمین، سربازان گمنام امام زمان (عج) و علمای اهل سنت که در حل مشکلات و موانع پیش روی این واحد تولیدی کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است طی چند ماه گذشته به دلیل اختلافات ملکی میان برخی از ساکنان محلی و مسئولان معدن، فعالیت اکتشاف و بهره برداری این معدن متوقف گردید بود که پس از برگزاری چندین جلسه مشترک میان مسئولان دستگاه قضائی و اجرای با اهالی شهر رمشک، علمای اهل تسنن و سرمایه گذاران این مشکل رفع و معدن مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد.

کد خبر ۶۲۱۲۰۴۶


با راه اندازی دوباره معدن مس قلعه گنج ٣٠٠ نفردارای شغل شدند

منبع: مــهر
? با راه اندازی دوباره معدن مس قلعه گنج ٣٠٠ نفردارای شغل شدند