با تمام قدرت علیه کفار قیام نمایید

شهید «جهانگیر ابراهیمی شاه‌قلی» در وصیت‌نامه خود آورده است: تمامی کفار بر علیه اسلام قد علم کرده‌اند و قصد نابودی اسلام را دارند و می‌خواهند انقلاب اسلامی را به نابودی بکشند، با تمام قدرت قیام نمایید. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از نوید شاهد کرمان، شهید «جهانگیر ابراهیمی شاه‌قلی» يكم […]

شهید «جهانگیر ابراهیمی شاه‌قلی» در وصیت‌نامه خود آورده است: تمامی کفار بر علیه اسلام قد علم کرده‌اند و قصد نابودی اسلام را دارند و می‌خواهند انقلاب اسلامی را به نابودی بکشند، با تمام قدرت قیام نمایید.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از نوید شاهد کرمان، شهید «جهانگیر ابراهیمی شاه‌قلی» يكم ‌مهر ۱۳۴۸، در روستاي شيرينك از توابع شهرستان بردسير متولد شد. وی دانشجوي سال سوم ‌مقطع كارشناسي بود، به عنوان‌ بسيجي با اطلاعات‌ سپاه همكاري‌ مي‌كرد. سرانجام در بيست‌وسوم مرداد ۱۳۶۸، در كوه‌هاي نارپ بردسير هنگام درگيري با اشرار بر اثر اصابت گلوله، شهيد شد.

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «جهانگیر ابراهیمی شاه‌قلی» را مرور می‌کنیم:
به مردم مسلمان ایران بگویید امام را تنها نگذارید، امامی که این اسلام را به تنهایی در میان هزاران هزار دشمن نادان به تمام جهانیان صادرکرد، امامی که اسلام را همانند امام حسین(ع) بار دیگر زنده کرد.

حال که تمامی کفار بر علیه اسلام قد علم کرده‌اند و قصد نابودی اسلام را دارند و می‌خواهند انقلاب اسلامی را به نابودی بکشند با تمام قدرت قیام نمایید. از خواهران می‌خواهم با حفظ حجاب خود مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها بزنند و در پشت جبهه و در مساجد حامی یاوران و رزمندگان اسلام باشند.

از مردم روستای خود می‌خواهم که با حضور در جبهه و در مساجد و پشت جبهه‌ها دین خود را به اسلام و امام ادا نمایند و نگذارند افراد فرصت‌طلب و سودجو در میان آن‌ها رخنه نمایند.

به یاری خداوند این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود و تمام مستضعفین جهان از زیر بار ظلم حکومت‌های فاسد بیرون آیند و عدل الهی در تمام جهان برقرار گردد.
انتهای خبر/پسند




با تمام قدرت علیه کفار قیام نمایید

منبع:آرمـان
? با تمام قدرت علیه کفار قیام نمایید