باید پذیرایی از زوار پاکستانی به بهترین شکل انجام شود

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: باید پذیرایی از زوار پاکستانی به بهترین شکل انجام شود و شرکت نفت، سوخت لازم اتوبوس‌های زوار پاکستانی را تامین کند. محمدمهدی فداکار عصر امروز ۲۵ مردادماه در ستاد اربعین حسینی استان کرمان در ادامه تاکید کرد: کنترل ها و نظارت‌ها باید به خوبی انجام شود زیرا یک اشتباه باعث […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: باید پذیرایی از زوار پاکستانی به بهترین شکل انجام شود و شرکت نفت، سوخت لازم اتوبوس‌های زوار پاکستانی را تامین کند.

محمدمهدی فداکار عصر امروز ۲۵ مردادماه در ستاد اربعین حسینی استان کرمان در ادامه تاکید کرد: کنترل ها و نظارت‌ها باید به خوبی انجام شود زیرا یک اشتباه باعث زیر سئوال رفتن تلاش ها و اقدامات همه می شود. اگر تغییراتی در تصمیمات ایجاد شد حتما تصمیمات جدید اطلاع رسانی شود تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

استاندار کرمان بیان کرد: اکنون پرواز کرمان – نجف وجود دارد و بعید می‌دانم که پروازی اضافه شود. تا این لحظه از حدود ۴۰ هزار نفر ثبت نامی حدود ۸۰۰ نفر درخواست اعزام از طریق ناوگان هوایی داده‌اند.

او در ادامه بیان کرد: ظرفیت اردوگاه اهواز- کرمان خوب و دسترسی آن آسان است و امکانات خوبی نیز دارد.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به موکب‌های مستقر در استان عنوان کرد: دستگاه‌هایی که تعهد خدمت و تعهد مستمر دارند در طول این ایام به درستی کار خود را انجام دهند.

به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: قیمت بلیت اتوبوس VIP از کرمان به شلمچه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، اتوبوس کلاسیک (۳۲ نفره) یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۴۴ نفره ۷۷۱ هزار تومان است.

او با بیان این که حمل و نقل ناوگان هوایی به روال قبل است، اظهار کرد: یک قطار به مقصد اهواز خواهیم داشت و تاریخ حرکت آن بزودی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد: اردوگاه شهید کازرونی کرمان در اهواز از ۲۸ مردادماه آماده اسکان و از یکم شهریورماه آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی است و زائران کرمانی می‌توانند از خدمات اسکان، تغذیه و پارکینگ استفاده کنند.

همچنین سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: برای تامین دسترسی مردم به مرز، از کرمان ۵۰ دستگاه اتوبوس از صنایع در اختیار اداره کل حمل و نقل و راهداری استان قرار می گیرد.

او ادامه داد: هماهنگی لازم با مرکز کشور برای اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس VIP که از کشور ترکیه برای اعزام زائران اربعین حسینی اجاره شده، انجام شده و مقرر است هزینه آن را صنایع پرداخت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: پنج میلیارد تومان از منابع استان برای زیرسازی اردوگاه شهید کازرونی در اهواز اختصاص دادیم.

او با تبیین اقدامات صورت گرفته در زمینه تامین آب اردوگاه اهواز و موکب ماهان، اظهار کرد: مقرر شده آب و فاضلاب و آب منطقه ای ۱۰۰ هزار آب معدنی برای اردوگاه ماهان تامین کنند. همچنین مقرر شد سرویس‌های بهداشتی این موکب کامل تجهیز شود و هزینه‌های آن را بنیاد مسکن متقبل شده است.

آیت اللهی موسوی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات سوخت و روشنایی موکب ماهان با دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

او در بخش دیگر سخنانش اظهار کرد: نظارت بر قیمت بلیت‌ها با حساسیت زیاد انجام شود تا دیگر امسال شاهد دلالی و بازار سیاه نباشیم.

به گزارش نذیر کرمان، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان نیز در این جلسه گفت: در سامانه سماح ۷۷۰۰ نفر از استان کرمان زمان اعزام خود را در تاریخ ۳۱ مردادماه و یکم شهریور ثبت کرده‌اند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این جلسه گفت: تیم‌های پزشکی و کمک رسانی جمعیت هلال احمر استان کرمان در هتل بوستان نجف، مرز مهران و حیدریه عراق مستقر هستند.

او افزود: این تیم‌ها آماده خدمت به زائران درگیر بیماری زمینه‌ای یا بیماری‌های فصلی عراق و … هستند.

انتهای پیام




باید پذیرایی از زوار پاکستانی به بهترین شکل انجام شود

منبع: ایـسنا
? باید پذیرایی از زوار پاکستانی به بهترین شکل انجام شود