باید رئیس جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید کسی را در سطح و تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم و مراقب باشیم غرب‌گرایان و کسانی که دنیای غرب در نظرشان عظیم جلوه کرده، قصه را به سابق برنگردانند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ آیت‌الله شیخ‌بهایی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید کسی را در سطح و تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم و مراقب باشیم غرب‌گرایان و کسانی که دنیای غرب در نظرشان عظیم جلوه کرده، قصه را به سابق برنگردانند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ آیت‌الله شیخ‌بهایی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید خدمت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: ویژگی‌های این بزرگوار در قدم اول اخلاص بود، با اینکه در موقعیت ریاست قوه قضائیه می‌توانست به راحتی و بدون دغدغه به وظیفه خود عمل کند، ولی به‌خاطر درخواست‌های پی‌درپی مردم و احساس تکلیف وارد صحنه‌ای شد که دائما در معرض دید و نقد دیگران باشد.

 وی بیان کرد: این شهید بزرگوار برای خدمت به مردم و انجام برنامه‌های تصویب شده بر زمین مانده قدم به میدان ریاست جمهوری گذاشت و در مدت سه سال ریاست جمهوری خستگی‌ناپذیر کار کرد.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شهید رئیسی واقعاً خستگی را نمی‌شناخت؛ شواهد فراوانی بر این مسئله هست؛ ۴۸ سفر استانی، سفرهای متعدد خارجی در هر استان سفرهای مختلف داخل استانی، افتتاح طرح‌ها، حضور در بین مردم و پاسخ به سوالات و رفتن به خانه‌های مردم در دورترین نقاط هر منطقه که خود مردم شاهد این خستگی‌ناپذیری ایشان بودند و در کنارش دقت و طراح بودن، یعنی مشکل را به هر شکل بود حل می‌کردند و نمی‌گذاشتند که یک مسئله به خاطر فلان مشکل باقی بماند و روحیه حل مسئله داشتند.
 
وی ادامه داد: در بیان شعارهایش شعارهای انقلاب اسلامی بود و بزرگ‌ترین کارشناس عالم یعنی مقام معظم رهبری بارها از فعالیت‌های او تمجید کردند و با اینکه بی‌انصافی‌های فراوانی در حقش شد ولی وقت برای پاسخ‌گویی نمی‌گذاشت.
 
حجت‌الاسلام شیخ‌بهایی عنوان کرد: شهید رئیسی با اینکه به لحاظ سابقه حضورش در سازمان بازرسی و در قوه قضائیه به بسیاری از پرونده‌ها اشراف مستقیم داشت ولی از این اشراف خود برای ضربه زدن به رقبای خود استفاده نکرد.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید رئیسی با اینکه با بی‌انصافی مورد هجمه قرار می‌گرفت، ولی وقت خود را برای دفاع از شخص خود تلف نمی‌کرد؛ حتی بارها مورد انتقاد دوستانش قرار گرفت که چرا رسانه ندارد و این همه فعالیت انعکاس صحیحی پیدا نمی‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: ولی خداوند متعال اراده کرد که رسانه شهید رئیسی شود، طوری که تمام مردم دنیا در این حادثه رو برگرداندند و صحنه‌های فداکاری شهید رئیسی و تلاش‌های او را دیدند و نه فقط از فعالیت‌هایش مطلع شدند، بلکه پشت صحنه این‌ها و حالات درونی و شخصی‌اش نیز بر همه مردم دنیا نمودار و آشکار شد.
 
حجت‌الاسلام شیخ‌بهایی مطرح کرد: شهید رئیسی در پافشاری بر اصول انقلاب سرسخت بود؛ حضورش در سازمان ملل و گرفتن قرآن برسر دست یا عکس شهید سلیمانی برسر دست نشان دهنده این صلابت و استقامت بود و به‌کارگیری شهید امیرعبداللهیان در پست وزارت خارجه نیز نشان دهنده این استقامت‌اش بود.
 
وی افزود: کشور را معطل مذاکره با کشورهای اروپایی نکرد، در عین حالی که از مذاکرات هم پا پس نکشید و همیشه آماده بود، ولی با ۱۵ کشور همسایه و کشورهای آفریقایی و آسیایی ارتباط داشت و در تجمعات بزرگ مثل بریکس و شانگهای حضور پیدا کرد و در هر یک از این‌ها فعالیت‌های متراکم سیاسی و اقتصادی داشت.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حل مسئله مسکن مردم طبق قراری که گذاشت، کار را پیش می‌برد و در حل مسائل برزمین مانده یعنی کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل قریب به ۱۰ هزار کارخانه را چه در زمان ریاست قوه قضائیه و چه در ریاست جمهوری به چرخه تولید برگرداند.
 
وی گفت: شهید رئیسی به شرکت‌های دانش‌بنیان اهمیت داد و قریب هزاران شرکت دانش‌بنیان را پایه‌گذاری کرد و به ثمر رساند؛ بیمارستان‌های متعددی را افتتاح کرد، به‌طوری که بعضی از استان‌ها در مسئله توریسم بهداشتی توانستند بسیار جایگاه خوبی پیدا کنند و نیازهای بهداشتی این مناطق برطرف شد.
 
حجت‌الاسلام شیخ‌بهایی بیان کرد: مسئله کرویدر شمال و جنوب، شرق و غرب و ترانزیت بار و کالا از مسائلی بود که با اهتمام جدی شهید رئیسی طرح‌های بزرگی انجام شد و همه این‌ها در زمانی بود که تحریم‌ها هرچه بیش‌تر اعمال می‌شد ولی او یاد گرفته بود که چگونه این تحریم‌ها را دور بزند.
 
وی عنوان کرد: طبیعتاً سابقه‌ای در دهه ۹۰ برای کشور ایجاد شد که بهترین تعبیر آن را باید بگوییم دهه عبرت که امید بستن به قدرت‌های جهانی و مذاکره با آن‌ها و اعتماد کردن به امضای آن‌ها که در قانون‌شکنی و در شکستن قرارها ید طولایی دارند، باعث شد که کار مملکت بسیار به تأخیر بیفتد.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حالا که ما در معرض امتحان بزرگ الهی در انتخابات هستیم، باید کسی را در سطح و تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم و مراقب باشیم غرب‌گرایان و کسانی که دنیای غرب در نظرشان عظیم جلوه کرده و برای پیشرفت کشور جز حل مشکل با غرب، راهکار دیگری بلد نیستند، قصه را به سابق برنگردانند.
 
وی گفت: ما مشکلات فراوان داریم اما شهید رئیسی به ما یاد داد که این مشکلات را با همفکری، همیاری، تلاش شبانه‌روزی، دقت و با انجام وظیفه قانونی خودمان می‌توانیم برطرف کنیم و نیازی نداریم که برای حل مشکلات به روزهای تلخ مذاکرات برگردیم؛ مذاکراتی که ثمره آن به گفته خود مجریان وقت تقریبا هیچ بود و تقریبا هیچ به معنی سال‌ها یک کشور ۸۰ میلیونی را معطل گذاشتن، است.
 
حجت‌الاسلام شیخ‌بهایی خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که بوی خطر به مشام می‌رسد؛ تنها راهش بالا بردن سطح مشارکت عمومی، جهاد تبیین، پاسخ به شبهات و اتحاد و وحدت هست؛ مراقب باشیم که تفرق آرا خطر بازگشت به جریان سابق را دارد.
 
وی افزود: لذا با توجه به اینکه همه کاندیداهای جریان انقلاب قابلیت‌های لازم را برای این پست دارا هستند، باید در بین این‌ها آن کسی که بیش‌ترین سطح امتیاز را دارد، انتخاب کنیم و چقدر خوب است که خود نامزدها با کنار رفتن به نفع یک‌دیگر انتخاب را برای مردم آسان کنند.

منبع: کرمان۱۴۰۰ 
 
انتهای خبر/کارگرزاده


باید رئیس جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? باید رئیس جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم