باید تعداد تیم‌های زیرمجموعه باشگاه را کم‌تر کنیم

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه بودجه کافی برای مدیریت تیم‌های غیر بومی نداریم از حذف تیم والیبال آقایان مس خبر داد. به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ابولفضل برزگر در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: شرکت ملی مس باشگاه‌های زیر مجموعه را موظف به کم کردن تعداد تیم‌های ورزشی تحت […]



مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه بودجه کافی برای مدیریت تیم‌های غیر بومی نداریم از حذف تیم والیبال آقایان مس خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ابولفضل برزگر در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: شرکت ملی مس باشگاه‌های زیر مجموعه را موظف به کم کردن تعداد تیم‌های ورزشی تحت پوشش خود کرده‌ است و طبق این موضوع اعلام شده موظف هستیم تا تعدادی از تیم‌های تحت پوشش‌مان را مانند سایر باشگاه‌های مس حذف کنیم.

 
برزگر بیان کرد: با توجه به هزینه بالای تیم‌داری در لیگ برتر والیبال کشور مجبور به حذف این تیم هستیم. راه دیگر این است همانند شهرستان سیرجان که شرکت فولاد ایرانیان در لیگ برتر والیبال تیم داری می‌کند و همه بار ورزش شهرستان روی دوش باشگاه گل‌گهر نیست، تیم‌ والیبال مس نیز به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه مس واگذار شود تا در مسابقات حضور پیدا کند. 
 
وی افزود: البته وجود یک اسپانسر قوی هم می‌تواند به این امر کمک کننده باشد که متاسفانه به‌دلیل هزینه‌های بالا کم‌تر کسی حاضر به انجام چنین کاری است. 
 
 برزگر در خصوص تیم والیبال بانوان این باشگاه عنوان کرد: امسال قصد داریم در لیگ برتر والیبال بانوان کشور با بازیکنان کاملا بومی شرکت کنیم به‌علاوه با تشکیل تیم فوتبال بانوان نیز از اواخر هفته آینده تست‌گیری از بازیکنان بومی را آغاز خواهیم کرد تا تیمی پرقدرت از بازیکنان بومی شهرستان و استان را راهی مسابقات کشوری کنیم.
 
مدیر ورزش باشگاه صنعت مس در پایان اظهار کرد: در بخش فوتسال بانوان از سال قبل با تشکیل آکادمی توانسته‌ایم پیشرفت زیادی در توسعه بازیکنان نوجوان بومی داشته باشیم و با حمایت و ادامه این راه این بازیکنان در آینده نه چندان دور حرف مهمی در فوتسال بانوان کشور خواهند داشت.
 
انتهای خبر/


باید تعداد تیم‌های زیرمجموعه باشگاه را کم‌تر کنیم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? باید تعداد تیم‌های زیرمجموعه باشگاه را کم‌تر کنیم