باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می‌شود

نذیر کرمان/کرمان نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران گفت: باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می‌شود و آن را به عنوان یک مدل معرفی کنیم. یومیکو تاکاشیما امروز ۱۸ مهرماه در دیدار با استاندار کرمان ضمن تقدیر از دولت ایران و استاندار کرمان برای […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران گفت: باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می‌شود و آن را به عنوان یک مدل معرفی کنیم.

یومیکو تاکاشیما امروز ۱۸ مهرماه در دیدار با استاندار کرمان ضمن تقدیر از دولت ایران و استاندار کرمان برای حمایت و کمک به پناهندگان اظهار کرد: همه کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی درباره پناهندگان تنها یک درصد است و ۹۹ درصد اقدامات توسط دولت ایران صورت می‌گیرد.

وی افزود: وظیفه من است که کار خوب دولت ایران برای پناهندگان را به کشورهای کمک‌دهنده مالی اطلاع دهم تا منابع بیشتری جذب کنیم.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران گفت: باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران انجام می‌شود و آن را به عنوان یک مدل معرفی کنیم. ضمن اینکه با تهیه برنامه‌ای، درخواست جذب مالی بیشتر با توجه به نیازها در کرمان داشته باشیم.

وی با اشاره به نیاز بهداشت و درمان، آموزش و معیشت پناهندگان بیان کرد: با توجه به بحران‌های مختلفی که در دنیا در جریان است و برخی کشورها پناهندگان را بیرون می‌کنند، وظیفه داریم تلاش کنیم به گوش دنیا برسانیم کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می‌شود و متعجبم از مدیریت این موضوع در ایران.

تاکاشیما تصریح کرد: وقتی اتباع می‌توانند در ایران کار کنند و درآمد داشته باشند، باید مالیات هم بپردازند.

انتهای پیام




باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می‌شود

منبع: ایـسنا
? باید به دنیا بگوییم چه کارهای بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می‌شود